|

برگ برنده استقلال در دربی!

پیشکسوت استقلال: با این همه پول بورسی و آن 150 میلیاردی که وام گرفتند، پول استراماچونی پرداخت نشد.

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت استقلال گفت: از ساپینتو همین انتظار را داشتیم که مسائل حاشیه‌های را جمع کند و در این کار موفق بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مستقل آنلاین؛ شاهین بیانی  در خصوص برد پر گل استقلال مقابل هوادار، اظهار داشت: استقلال شرایط این بازی را درک کرده بود. در مسیر قهرمانی باید برنده این بازی می‌شد. استقلال با این نتیجه برای بازی هفته بعد در دربی می‌تواند از نظر روحی شرایط بهتری نسبت به حریفش داشته باشد. دربی قهرمان این فصل را مشخص خواهد کرد.

بازی با هوادار تمام شد و 3 امتیازش را گرفتیم

وی افزود: استقلال باید تمام تمرکزش را روی دربی بگذارد. پیروزی در این دیدار علاوه بر اینکه 3 امتیاز مهم را به همراه دارد، گام بزرگی برای قهرمانی خواهد بود. این 6 گل روحیه استقلال را قبل از دربی بهتر کرد ولی نباید فراموش کنیم که شرایط دربی با بازی‌های دیگر فرق دارد. نباید به این پیروزی دلخوش باشیم. باید یک بازی متمرکز و با فکر انجام بدهیم. بازیکنان تیم باید پیروزی دیشب را فراموش کنند. این بازی تمام شده، 3 امتیازش را باید می‌گرفتند که گرفتند. امیدوارم استقلال روند رو به رشد و بردهایش را هم در بازی بعدی ادامه بدهد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه در مدت اخیر باشگاه دچار حواشی مدیریتی شد که شاید برای هر تیم دیگری اتفاق می‌افتاد تیم را دچار آشفتگی می‌کرد، گفت: استقلال با تیم‌های دیگر فرق دارد. هوادار توقع دارد بازیکنان به این مسائل فکر نکنند و روی بازی تمرکز کنند. خود بازیکنان و اعضای کادرفنی هم قبلا گفته بودند که خودمان را برای برد در بازی‌ها آماده می‌کنیم. تیمی که هوادار دارد باید به خاطر آن‌ها این مسائل را تحمل کند. امیدوارم مثل سال قبل، تیم با یک قهرمانی هواداران را خوشحال کند.

بیانی در خصوص اینکه ساپینتو تیم را مدیریت کرد و بازیکنان را از این حواشی دور نگه داشت، عنوان کرد: ساپینتو یک مربی حرفه‌ای است. این انتظار را داشتیم که بتواند مسائل حاشیه‌ای را جمع کند. در این کار هم موفق بود. حالا باید برد دیشب را فراموش کنیم و به برد در دربی و بازی‌های پس از آن فکر کنیم.

بازیکنان استقلال باید خودشان را در زندگی اردویی قرار بدهند

وی در مورد تغییر و تحولات مدیریتی باشگاه استقلال، گفت: واقعا جای تاسف دارد. با این همه پول بورسی و آن 150 میلیاردی که وام گرفتند، پول استراماچونی پرداخت نشد. با این همه پولی که به باشگاه آمد جای سوال است که چرا این بدهی پرداخت نشد. امیدوارم با قهرمانی، هوادار استقلال این اتفاقات را فراموش کند و خوشحال شود.

پیشکسوت استقلال در مورد برگ برنده این تیم در دربی، اظهار داشت: استقلال در این چند هفته اخیر روند خیلی خوبی داشته و بازیکنان به خوبی از عهده وظایف‌شان در زمین برآمدند. ضمن اینکه یامگا و سیلوا هم که در بازی شب گذشته غایب بودند، برای دربی بر می‌گردند که نقطه اتکا و قوت تیم هستند. به این ترتیب با ترکیب کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم و این برگ برنده خواهد بود. امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند. در این یک هفته بیشتر به بازی فکر کنند و خودشان را در زندگی اردویی قرار بدهند. هوادار استقلال لایق برد در دربی و تکرار قهرمانی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی