|

کدام تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر است؟!

کارشناس فوتبال معتقد است که برنده بازی دربی این شانس را دارد که با سپاهان تا هفته آخر لیگ رقابت کند.

لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا فتح آبادی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: پرسپولیس با شرایط ویژه‌ای به کرمان رفت، از طرفی به کسب سه امتیاز نیاز مبرم داشت تا همچنان در کورس قهرمانی بماند، هم اینکه با تعداد زیادی بازیکنی روبه‌رو بود که ممکن بود دربی را به دلیل محرومیت از دست بدهند. با این وجود کادر فنی سرخپوشان فقط برای برد تیمش را به زمین فرستاده بود و به نتیجه دلخواهش هم رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ وی ادامه داد: استراتژی پرسپولیس مقابل مس این بود که زود به گل برسد و بعد از آن بازی را اداره کند تا بازیکنان با آرامش به بازی ادامه دهند. سرخپوشان مقابل مس به هدف‌شان رسیدند و با ارائه یک بازی منطقی هم سه امتیاز را کسب کردند و هم بدون تلفات به دربی رسیدند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل هوادار تصریح کرد: استقلال هم با آمادگی کامل پا به زمین گذاشت و با علم به اینکه هفته بعد دربی را پیش رو دارد، خیلی هوشیارانه بازی کرد و بازیکنان این تیم مزد بازی خوب‌شان را در نیمه دوم گرفتند. بازی‌های قبل از دربی برای هر دو تیم قطعاً سخت است و آبی‌پوشان هم در نیمه اول بااحتیاط بازی کردند، ولی در نیمه دوم با یک بازی هجومی توانستند شش بار گلزنی کنند.

فتح آبادی با اشاره به درخشش قایدی و محبی خاطر نشان کرد: این دو بازیکن در هفته‌های گذشته به هماهنگی زیادی رسیدند و از هم درک بالایی پیدا کرده‌اند. در نبود یامگا استقلال مشکلی نداشت و قایدی، محبی، رضاووند و مهری روز خوب‌شان را پشت سر گذاشتند و یک نتیجه عالی برای آبی‌ها رقم خورد.

«سپاهان شانس اول قهرمانی است»، وی با بیان این جمله یادآور شد: شاگردان ژوزه مورایس در نیم‌فصل دوم نتایجی عالی کسب کردند. بازی‌های اخیر این تیم را اگر نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که این تیم فوتبالی هجومی و بی‌نقص را به نمایش می‌گذارد. سپاهان در بازی گذشته خود مقابل مس رفسنجان هم از ابتدا برای پیروزی به زمین رفت و مقابل تیمی که کمترین گل را دریافت کرده، خیلی راحت به گل رسید. بدون شک فقط خود سپاهان می‌تواند این تیم را از قهرمانی در این فصل دور کند.

وی درباره رقابت سه تیم برای قهرمانی تصریح کرد: دربی نقشی مهم در تعیین قهرمان این فصل دارد. سرخابی‌ها هر کدام‌شان باید برنده باشند و تا روز آخر امیدوار بمانند. هرچند حضور هواداران باعث می‌شود که هر دو تیم نتوانند بازی با ریسک بالایی انجام دهند و مربیان دو تیم ابتدا برای نباختن به زمین می‌آیند و بعد دنبال پیروزی خواهند بود. برنده دربی می‌تواند رقیب اصلی قهرمانی با سپاهان بماند.

فتح آبادی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم شایسته‌تر برای قهرمانی است، گفت: هر سه تیم شرایط خوبی دارند، اما به نظر من سپاهان شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است. فوتبال شناور و یکنواختی که این تیم ارائه می‌کند باعث شده است که همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. در کنار این موضوع سپاهان بازی‌های به مراتب آسان‌تری نسبت به پرسپولیس و استقلال دارد و می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد. البته فوتبال است و امکان دارد اتفاقاتی بیفتد که قابل پیش‌بینی نیست. در نیم‌فصل دوم تیم‌های بالای جدول فوتبال باکیفیتی را ارائه کرده‌اند. غیر از سه تیم مدعی قهرمانی، تراکتور و مس رفسنجان هم تیم‌هایی بودند که بر کیفیت فنی لیگ افزوده و باعث شدند که بازی‌های جذابی را شاهد باشیم، به ویژه در چند هفته پایانی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها