|

(عکس) درگیری مدافع رئال مادرید با بازیکن کادیز!

رئال در ورزشگاه میراندیا برد آسانی را در برابر کادیز با نتیجه دو بر صفر کسب کرد اما رودیگر با جنجال و درگیری از زمین بازی خارج شد.

لینک کوتاه کپی شد

رودیگر برای این که پیراهنش را به یکی از هواداران بدهد، کنار سکوی ورزشگاه میراندیا رفت و در همین لحظه گروهی از هواداران کادیز، توهین‌های زشت و نژادپرستانه‌ای را به سمت او روانه کردند. بعد از آن آلکاراز بازیکن کادیز هم به سوی رودیگر آمد و با مدافع رئال مادرید درگیر شد. در نهایت حاضران سعی کردند که رودیگر را از زمین خارج کنند تا جو بیشتر از این ملتهب نشود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ در حقیقت رودیگر برای این که پیراهنش را به یک هوادار رئال مادرید بدهد، به سوی هواداران رفت، اما به نظر می‌رسد که کادیزی‌ها که از شکست تیمشان خوشحال نبودند، خشم خود را سر رودیگر خالی کردند و تا جایی که توانستند به این بازیکن فحاشی کردند.

رودیگر نیز با خشم به توهین‌ها واکنش نشان داد و بعد از آن یکی از کارمندان رئال مادرید به سمتش آمد تا او را از زمین خارج کند. بعد از آن آلکاراز بازیکن کادیز نیز به سوی مدافع آلمانی رفت تا با او درگیر شود. در نهایت اعضای رئال مادرید این دو را از هم جدا کردند تا درگیری خاتمه پیدا کند. خیل مانزانو داور بازی در گزارش خود اشاره‌ای به این اتفاق نداشته است

(عکس) درگیری رئال مادرید با بازیکن کادیز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها