|

آمار بد استقلال در 25 دربی اخیر!

استقلال امیدوار است روز یکشنبه بعد از مدت ها مقابل پرسپولیس به برد برسد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از دوران پرشکوه استقلال در دربی های مهر ماه 89 تا آذرماه 90 که منجر به 4 برد و یک مساوی برای این تیم شد، دوران بد استقلال در تاریخ دربی ها شروع و در 25 بازی برگزار شده و نشده (یک بازی 2 تیم به علت غیبت استقلال، منجر به برد 3-0 پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی شد)، آبی ها تنها 2 بار برنده شده اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، از بهمن 1390 تا امروز در مدت 11 سال و نزدیک به 3 ماه، تیم پرسپولیس 9 بار برنده دربی شده است، 2 بار بازی را باخته و 14 بار هم بازیهای 2 تیم در طول 90 دقیقه مساوی تمام شده است.

البته استقلال در 2 بازی که با نتیجه مساوی توام شد، در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس به پیروزی رسید اما در آمار بازیهای 2 تیم این نتیجه مساوی محسوب می شود ضمن این که در همان مسابقات جام حذفی هم استقلال بعد از برد در ضربات پنالتی، در بازیهای بعدی ناکام شد و نتوانست برابر تراکتور و فولاد موفق شود و قهرمانی جام حذفی را از دست داد.

استقلال آخرین بار در اسفند ماه سال 1395 برابر پرسپولیس در دربی 1-0 برنده شد و از آن پس دیگر هیچ گاه موفق به پیروزی در دربی نشده و بر این اساس در صورت کسب نکردن برد در دربی شماره 100، دوری آبی ها از برد در دربی به هفت سال نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

به هر حال پرسپولیس بعد از آذرماه سال 90 در 25 دربی با 9 برد و 14 مساوی و 2 باخت بسیار بهتر از استقلال در این عرصه عمل کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی