|

شاید پرسپولیس با این ترکیب به مصاف استقلال برود!

ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس در برابر استقلال در دربی را می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس بازی بسیار حساسی مقابل استقلال دارد و یحیی گل محمدی می داند که باید از ترکیبی ویزه در مقابل آبی پوشان تهرانی در دربی استفاده کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اندیشه معاصر؛ فاصله یک امتیازی دو تیم و نزدیکی به صدر جدول حساسیت ها را بیشتر از همیشه کرده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی

خط دفاعی پرسپولیس در دربی

سرمربی  پرسپولیس  برای بازی هفته گذشته مقابل مس کرمان نسبت به دیدارهای گذشته دو تغییر در خط دفاعی تیمش شکل داد و البته بعد از دو کلین شیت پیاپی، در این جدال دروازه‌اش را باز شده دید.

بعد از چند هفته نیمکت نشینی، مرتضی پورعلی گنجی بار دیگر به قلب دفاعی پرسپولیس بازگشت و در کنار گئورگی گولسیانی قرار گرفت. در سمت چپ دفاعی نیز وحید امیری جای خود را به علی نعمتی داد تا دو تغییر سرخ‌ها نسبت به دیدارهای قبلی به این شکل رقم بخورد و البته آنها بعد از دو هفته نیمکت نشینی دروازه خود را باز شده ببینند.

پورعلی گنجی که بعد از مصدومیت در جدال با سپاهان بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته بود، در کنار گولسیانی قرار گرفت و امیدوار بود در بازگشت بتواند جایگاه خود را همانند روزهای ابتدایی فصل حفظ کند. گئورگی گولسیانی نیز توانست همانند دیدارهای قبلی این فصل در نقش یک بازیکن تاثیرگذار ظاهر شد و علاوه بر نمایش دفاعی جالب توجه، با همان اعتمادبنفس ویژه‌اش دو گل از نقطه پنالتی نیز برای این تیم به ثمر رساند.

با این حال باید دید برای دربی یحیی گل محمدی چه تصمیمی خواهد گرفت. تیم او که با ترکیب دفاعی وحید امیری در سمت چپ، دانیال اسماعیلی فر در سمت راست و علی نعمتی – گئورگی گولسیانی دو کلین شیت مقابل مس رفسنجان و ملوان به نام خود کرده بود، با تغییر آن بار دیگر دروازه‌اش را باز شده دید. با این حال بازگشت مرتضی پورعلی گنجی یک اتفاق ویژه برای این تیم در قلب دفاعی محسوب می‌شود. مدافع باتجربه پرسپولیس که سابقه حضور در دو جام جهانی را در کارنامه دارد، بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون با امیدواری بالا آماده تقابل با استقلال در دربی است و این فرصت را دارد تا طبق خواسته و علاقه‌ای که از آن یاد کرده بود در روز باشکوه استادیوم آزادی و با حضور پررنگ هواداران، به دنبال یک نمایش فوق العاده باشد.

سرمربی سرخ‌ها برای چند پست قطعا تا پیش از دربی با اما و اگر و تفکر کار را پیش خواهد بود و قلب دفاعی و سمت چپ دفاعی‌اش نیز یکی از آنهاست. باید دید در عصر روز یکشنبه آزادی در نهایت کدام بازیکنان ترکیب ۴ نفره این تیم در خط دفاعی را شکل خواهند داد. بازیکنانی که باید با قدرت فنی بالا و تمرکز و انگیزه مانع از تحقق رویای دو ستاره بوشهری حریف در این جدال سرنوشت ساز شوند و قایدی و محبی را ناکام بگذارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی