|

(عکس) دیدار ساپینتو با زیدان آسیا

ساپینتو در روز تعطیلی تمرین استقلال تصمیم گرفت در کنار یکی از پیشکسوتان بزرگ این تیم پدل بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرتغالی استقلال امروز در شرایطی که تمرین تیمش را تعطیل کرده بود، به مجموعه ورزشی انقلاب رفت و به بازی تنیس و پدل پرداخت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در مجموعه تنیس انقلاب معمولا مجتبی جباری، ستاره سابق استقلالی‌ها نیز حضور دارد و به بازی کردن مشغول است. جباری که امروز همراه با امین منوچهری، مهاجم سابق آبی‌ها و اشپیتیم آرفی، ستاره سابق پرسپولیس، به انقلاب رفته بود،‌ یک میهمان ویژه داشت و او کسی نبود جز ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال.

مجتبی جباری که در زمان بازی خود از سوی استقلالی‌ها لقب «زیدان آسیا» را دریافت کرده بود، همواره فردی است که بدون رودربایستی حرف‌های خود را درباره فوتبال می‌زند و درباره استقلال نیز بی‌پروا مصاحبه می‌کند. او چند ماه قبل در برنامه فوتبال برتر هم حضور یافت و انتقادهای تندی به مدیریت این باشگاه داشت.

1853475

ستاره سابق استقلالی‌ها با سابقه فراوان در فوتبال ایران حالا یک ملاقات غیرفوتبالی با ساپینتو داشت و بعید است در این دیدار دوستانه دو راکت به دست درباره مسائل این روزهای استقلال صحبت نکرده باشند.

ارتباط گرفتن جباری و ساپینتو می‌تواند زمینه‌ساز برخی اتفاقات هم باشد؛ خصوصا اینکه بعد از جدایی علی فتح‌الله‌زاده شایعاتی نیز درباره مدیرعاملی جباری در استقلال پیش آمد و البته که واکنش خاصی از سوی مرد جذاب و محبوب استقلالی‌ها در پی نداشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها