|

مهاجم محبوب پرسپولیسی ها: من عاشق ساپینتو هستم!

اشپیتیم آرفی: ساپینتو انسان فوق العاده ای است و من واقعا عاشقش هستم. ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم و خیلی وقت ها یکدیگر را می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد
10

امروز عکسی از پدل بازی کردن ریکادرو ساپینتو سرمربی موفق استقلال در کنار مجتبی جباری، امین منوچهری و اشپیتیم آرفی منتشر شد که در نوع خودش جالب بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ سرمربی آبی‌ها که این هفته باید تیمش را به مصاف پرسپولیس بفرستد، علاقه زیادی به ورزش دارد و پدل بازی کردن هم یکی از تفریحات این مربی محبوب به حساب می‌آید. به بهانه همین موضوع با آرفی مهاجم سابق پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم.

آرفی که سال‌هاست در ایران زندگی می‌کند و فارسی را هم به خوبی حرف می‌زند، در خصوص بازی کردن با سرمربی استقلال گفت:

ریکاردو انسان فوق العاده ای است و من واقعا عاشقش هستم. ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم و خیلی وقت‌ها یکدیگر را می‌بینیم. من از بچگی او را می‌شناسم و می‌دانم چه فوتبالیست بزرگی بوده و به همین دلیل، خیلی خوشحالم که الان ارتباط نزدیکی با او دارم. شما فکر کنید بزرگانی مثل رونالدو و فیگو به طور مرتب با او در ارتباط هستند. مثلا فیگو همیشه به ریکاردو پیام می‌دهد. این نشان دهنده این است که ساپینتو فرد بزرگی در پرتغال و دنیا به حساب می‌آید و جایگاه ویژه ای دارد. ما به ورزش پدل خیلی علاقه داریم و معمولا در هفته چند بار با هم بازی می‌کنیم. من و ریکاردو با هم بودیم و توانستیم تیم منوچهری و جباری را هم ببریم. ساپینتو واقعا دوست داشتنی و خوش قلب است؛ او به معنای واقعی یک انسان است. خوشحالم دوستی مثل او دارم و به رفاقت با ریکاردو افتخار می‌کنم.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد تقابل هفته آینده تیم محبوبش با ساپینتو هم گفت:

خب همه می‌دانند که من پرسپولیسی هستم و این موضوع ربطی به دوستی من و ساپینتو ندارد. دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد و در نهایت هم قهرمان شود. نمی‌توانم نتیجه را پیش بینی کنم، ولی دلم می‌خواهد پرسپولیس دربی را ببرد. ساپینتو در استقلال فوق العاده کار کرده و با وجود دریافتی کم و مشکلات مدیریتی زیادی که وجود داشت، موفق شد تیمی‌قدرتمند بسازد و مدعی قهرمانی باشد. با این حال قدر ریکاردو را نمی‌دانند و فکر می‌کنم در این مدت خیلی اذیت شده است.

آرفی در پایان در خصوص قهرمان این فصل لیگ برتر هم گفت:

سپاهان دست بالاتر را دارد و اگر بازی‌هایش را ببرد، حتما قهرمان خواهد شد. تساوی در دربی هم کاملا به سود این تیم خواهد بود. اگر دربی برنده داشته باشد (که امیدوارم پرسپولیس بازی را ببرد) فشار بیشتری روی سپاهان وارد خواهد شد و تیم برنده دربی هم با روحیه بهتری به کار ادامه خواهد داد. واقعا پیش بینی تیم قهرمان سخت است ولی امیدوارم پرسپولیس در پایان جام را بالای سر ببرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها