|

مثلث طلایی یحیی برابر استقلال!

مثلث امیری، ترابی و صادقی برگ برنده گل محمدی در دربی 100 هستند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و پرسپولیس برای صدمین بار در طول تاریخ رقابت‌های خود، یکشنبه هفته آینده، مصادف با عید سعید فطر مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شهرآرانیوز؛ این بازی به دلیل نزدیکی امتیازی دو تیم در صدر جدول و برخورداری شانس یکسان سرخابی‌ها برای رسیدن به قهرمانی فصل، نسبت به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم از حساسیت بسیار بیشتری برخوردار است.

این دربی درحالی به برگزاری نزدیک می‌شود که نگاه فوتبال دوستان به برد خیره کننده استقلال مقابل هوادار است. بردی با شش گل!

این پیروزی شاید خیلی‌ها را به این باور رسانده باشد که استقلال در دربی صدم نسبت به رقیب سنتی‌اش شانس بیشتری دارد اما این غلط‌ترین تعبیر ممکن درباره حقایق پرسپولیس است؛ تیمی که موفق شد پیش از تقابل با استقلال مس کرمان را با 3 گل مغلوب کند و با بردی بزرگ کرمان را به مقصد تهران ترک کند.

پرسپولیس این فصل بی دلیل با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال و سپاهان در جایگاه سوم قرار نگرفته است.

سرخ‌ها تا کنون در کسب نتیجه موفقیت‌های متعددی را به دست آورده‌اند وبا اینکه سپاهان به واسطه برتری مقابل استقلال و پرسپولیس(برتری در بازی رو در رو) اقبال بیشتری برای قهرمانی دارد اما پرسپولیس نیز کم شانس نیست و با اتکا به برخی مهره‍‌های کلیدی خود به دنبال پیروزی در دربی است تا شاید با برتری مقابل استقلال به آنچه می‌خواهد دست یابد.

یحیی گل‌محمدی برای عبور از استقلال روی مثلث ترابی، امیری و صادقی عمیقا حساب کرده است.

سرمربی سرخ‌ها اغلب بازی‌های خود را با درخشش این سه بازیکن به برتری رسیده و درشرایطی که هنوز به مهره ایده‌ال خود در خط آتش نرسیده اما با تکیه به این سه بازیکن که در پست پشت مهاجم بازی می‌کنند، خودش را به نقطه‌ای رسانده که در فاصله چهار هفته مانده با پایان لیگ همچنان امید قهرمانی دارد.

این مثلث در دربی بزرگ‌ترین خطر برای مدافعان استقلال به شماره می‌روند. مدافعانی که گاه زیر سایه بردهای استقلال پنهان شده‌اند وعمیقا در کنترل و مهار موقعیت‌های در عمق(پاس‌های درعمق) با مشکل مواجه‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها