|

شوخی که از رابطه پسر رونالدو با نامادری جذابش پرده برداشت!

کریستیانو جونیور از تلفن همراه خود به دوربین نگاه کرده و می‌گوید: «جیو اینجاست، او دست و پا چلفتی ترین زنی است که در زندگی خود خواهید دید»

لینک کوتاه کپی شد
32

کریستیانو جونیور، فرزند بزرگ کریستیانو رونالدو، رابطه جالبی با جورجینا رودریگس دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ جورجینا رودریگس که اکنون به همراه رونالدو در کشور عربستان زندگی می‌کند، تلاش داشته تا در این کشور عربی هم اثربخشی خود را به عنوان یک اینفلوئنسر پرمخاطب حفظ کند و همچنان مخاطبان خود را با به روزرسانی‌هایی که از زندگی‌اش در شبکه‌های اجتماعی دارد، سرگرم نگه دارد. در قسمت اخیر مستند «من جورجینا هستم» به نظر می‌رسد که فرزند اول کریستیانو رونالدو با نامادری خود شوخی می‌کند. در قسمت‌های اخیر این مستند رابطه عاطفی مستحکم کریستیانو جونیور و جورجینا به نمایش گذاشته شده است.

در ابتدای این اپیزود، کریستیانو جونیور از تلفن همراه خود به دوربین نگاه کرده و می‌گوید: «جیو اینجاست، او دست و پا چلفتی ترین زنی است که در زندگی خود خواهید دید»

این گفته پسر کریستیانو رونالدو ارتباط معنایی خاصی به صحنه‌ای در این قسمت از مستند دارد که در آن جورجینا درون یک محراب نشسته و در حین گذاشتن شمع‌ها، به طرز ناشیانه‌ای خود را روی با شعله شمع می‌سوزاند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها