|

صعود رئال مادرید و میلان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان

رئال مادرید و میلان با برتری مقابل حریفان خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید و میلان با برتری مقابل حریفان خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس؛ در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ۲ بازی به صورت همزمان از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار شد که در مهمترین آن‌ها، رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به مصاف چلسی رفت و به برتری ۲ بر صفر رسید و با مجموع ۴ بر صفر راهی نیمه نهایی شد.

۲ گل رئال مادرید را رودریگو به ثمر رساند.

میلان نیز در ورزشگاه مارادونا به مصاف ناپولی رفت و با تساوی یک بر یک رسید تا با مجموع نتایج ۲ بر یک به جمع ۴ تیم پایانی راه یابد.

گل میلان را نیز اولیویه ژیرو و گل ناپولی را در لحظه پایانی اوسیمن به ثمر رساندند.

چلسی صفر – رئال مادرید ۲

شاگردان لمپارد فراتر از انتظار و نمایش این روزهای اخیر خود بازی را آغاز کردند. نیمه اول با حملات آن‌ها شروع شد و این تیم حتی فرصت داشت، در نیمه اول 2 گل به ثمر رساند که تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال باز هم درخشید و مانع گلزنی میزبان شد. فرصت سوزی کانته و کوکوریا در نیمه اول به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شد.

در نیمه دوم نیز چلسی به حملات خود قوت بخشید که مهمترین لحظه بازی، توپ از دست رفته کانته با توپگیری مدافع رئال بود.

در جایی که رئال کمتر حمله می‌کرد ولی توانست با استفاده از خط حمله قدرتمند خود یک ضدحمله فوق‌العاده به ثبت رساند و با درخشش رودریگو در دقیقه 58 به گل دست یابد.

پس از گل رئال و اختلاف 3 گله چلسی، بازی متعادل شد و تعویض‌های تهاجمی لمپارد نیز به کمک میزبان نیامد و رئال در دقیقه 80 با گلزنی دوباره رودریگو بازی را به اتمام رساند تا قدرتمندانه راهی نیمه نهایی شود.

رئال مادرید باید با برنده منچسترسیتی و بایرن مونیخ در نیمه نهایی دیدار کند.

دیدار رفت سیتی و بایرن با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید. امشب این دیدار از ساعت 22:30 در آلیانس‌آرنا برگزار خواهد شد.

ناپولی یک – میلان یک

تیم میزبان هر چه حمله کرد به در بسته خورد. نمایش درخشان میلان در خط دفاعی باعث شد تا تنها یک فرصت جدی برای شاگردان اسپالتی بدست آید.

نقطه عطف بازی در دقیقه 43 رقم خورد؛ جایی که رافائل لیائو قدرت تاکتیکی خود را به رخ کشید و توانست با دریبل زدن بازیکنان ناپولی از وسط زمین تا محوطه جریمه، یک فرصت گل عالی ایجاد کند و اولیویه ژیرو را به گل اول میلان برساند.

ژیرو البته در دقیقه 22 یک پنالتی برای میلان از دست داد.

در دقیقه 82 نیز، خویچا کوارتسخلیا یک پنالتی برای ناپولی از دست داد. 

در لحظه پایانی و در دقیقه 93 ، ویکتور اوسیمن دروازه میلان را باز کرد تا با تساوی از این رقابت کنار روند. ناپولی این فصل شگفتی‌ساز مطلق فوتبال اروپا بود و حالا تمام تمرکز خود را خواهد گذاشت تا قهرمان سری‌آ ایتالیا شود.

میلان با برنده اینترمیلان و بنفیکا در نیمه نهایی دیدار خواهد کرد.

دیدار رفت این 2 تیم با برتری 2 بر صفر اینتر به پایان رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها