|

پیشکسوت پرسپولیس: دفاع استقلال متزلزل است!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار با استقلال تهران صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی با اشاره به دربی سرخابی‌ها اظهار داشت: به نظر من شاید این دیدار از نظر کیفی بازی خوبی از کار درنیاید اما بدون شک برای دو تیم و هواداران از هیجان و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ وی در مورد شرایط پرسپولیس و استقلال در مورد بازی اظهار داشت: دو تیم در حال حاضر از نظر فنی وضعیت خوبی دارند و با توجه به این که شرایط امتیازی در بالای جدول خیلی خاص و فشرده است شاید به نوعی نتیجه بازی تکلیف قهرمانی را تا حدودی روشن کند. جدا از این موضوع تیم پیروز این دیدار حتی اگر به هر دلیلی قهرمانی را به دست نیاورد، بدون شک با پیروزی در این بازی می تواند رضایت‌مندی هوادارانش را به دست آورد که این موضوع برای دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: 

مجموعه ای از عوامل یاد شده شاید در نهایت باعث شود دو تیم بی احتیاط و بی محابا بازی را آغاز نکنند و همین موضوع می تواند از نظر کیفی این دیدار را تحت الشعاع قرار دهد. این در حالی است که تساوی در دربی به ضرر دو تیم تمام می شود و سپاهانی ها را خوشحال خواهد کرد.

عبدی درباره وضعیت فنی دو تیم در آستانه برگزاری صدمین دربی سرخابی‌ها گفت: 

دو تیم در حال حاضر از نظر فنی شرایط خوبی دارند و برای پیروزی در این دیدار از انگیزه های زیادی برخوردار هستند. در استقلال یکی دو مهره شاخص حضور دارند که در بازی های اخیر نیز نقش کلیدی در پیروزی های تیم داشته اند. در این راستا کنترل و مهار بازیکنان می‌تواند ابتکار عمل را از این تیم بگیرد، موضوعی که بدون شک یحیی گل محمدی و همکارانش روی آن اشراف کامل دارند. 

وی افزود: 

پرسپولیس نفرات تاثیرگذاری را در اختیار دارد که اوج گیری آنها در بازی های اخیر اتفاق خوبی است. موضوعی که قطعی به نظر می رسد این است با توجه به شرایط موجود در فاز دفاعی استقلال و خط حمله پرسپولیس در این بازی دروازه استقلال بازخواهد شد. در چند بازی اخیر استقلال در فاز تدافعی کمی متزلزل نشان داده و اگر تمرکز نداشته باشد، تنبیه خواهد شد.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس گفت: 

پیش بینی بازی هایی مانند دربی که معمولا اتفاقات دور از انتظار نتیجه آن را تعیین می کند، دشوار است ولی امیدوارم این بازی با نمایش خوب پرسپولیس به پایان برسد و سه امتیاز دیدار در مسیر قهرمانی نصیب قرمزها شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها