|

شرط جنجالی سیتی برای تمدید قرارداد با هالند!

سیتی قصد دارد تا علاوه بر تمدید قرارداد هالند، بند فسخ 150 میلیونی قرارداد او را حذف کند.

لینک کوتاه کپی شد

زمانی که سیتی موفق به جذب هالند شد، در قرارداد او بند فسخ 150 میلیون پوندی گنجاند که از فصل دوم یعنی سال 2024 فعال می شد. حال پس از درخشش مهاجم نروژی در اولین فصل حضورش در فوتبال انگلیس، سیتیزن ها قصد دارند همکاری خود را با او تداوم بخشیده و قراردادش را تمدید کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ البته بخش‌هایی از قرارداد او با سیتی محرمانه است و مشخص نیست که آیا بندهای آزادسازی مشابه دیگری وجود دارند یا خیر. با این حال سیتیزن ها می خواهند قرارداد او را تمدید کنند و معتقدند هالند آماده مذاکره در این جهت است.

1854154

با وجود اینکه در فصل جاری بارها شایعه انتقال هالند به رئال مادرید مطرح شد اما او در حال حاضر از بودن در منچسترسیتی راضی است. او معتقد است که منچسترسیتی باشگاهی مناسب جهت رشد بیش‌تر است و از وعده‌های عملی شده این باشگاه در طول مذاکرات رضایت دارد. یکی از این وعده‌ها، مراقبت همیشگی باشگاه منچسترسیتی از هالند در راستای حفظ آمادگی بدنی بوده است. پپ گواردیولا نیز اخیرا تایید کرد نحوه مراقبت منچسترسیتی از این گلزن نروژی مثل نگه‌داری او در پر قو است.

گواردیولا اخیرا در خصوص وضعیت آمادگی جسمانی هالند گفت:"نمی دانم وضعیت هالند در دورتموند چگونه بوده اما در اینجا ما 24 ساعته مراقب او هستیم. پزشکان و فیزیوتراپ های ما عالی و هر ثانیه کنار هالند هستند."

مهاجم نروژی تا این هفته در تمامی رقابت ها 47 گل در 40 بازی برای منچسترسیتی به ثمر رسانده است. بنابراین پیشنهاد تمدید قرارداد از جانب سیتی اتفاقی غیرعادی نیست.

خولین آلوارز نیز اخیرا قرارداد خود را با افزایش دستمزد تمدید کرد. در سال های اخیر نیز ادرسون و روبن دیاز بازیکنانی بودند که پس از یک سال حضور در منچسترسیتی، قرارداد خود را تمدید کردند.

1854156
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها