|

لیونل مسی بارسلونا را به اوج برمی‌گرداند!

بارسلونا قصد دارد با جذب مسی طرح‌های درآمدزایی تازه ای برای خودش برپا کند.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به احتمال بالای خروج لیونل مسی از پاری سن ژرمن به علت به دست نیامدن توافق برای تمدید قرارداد، خوان لاپورتا و هیات مدیره بارسلونا قصدی جدی برای بازگرداندن این فوق‌ستاره آرژانتینی به نیوکمپ دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ ژاوی، سرمربی بارسلونا هم از آمدن مسی به تیمش استقبال می‌کند و چند مرتبه‌ای به صورت علنی درباره همکاری مجدد با او صحبت کرده است. ژاوی نسبت به داشتن مسی در ترکیب فصل آینده تیمش خوش‌بین است و محاسباتی هم در خصوص بارسلونای با مسی هم انجام داده است.

طبق اطلاعات موندو دپورتیوو از هیات مدیره سابق بارسلونا، آمدن لئو مسی به بارسا می‌تواند 250 الی 300 میلیون یورو برای بلوگرانا درآمدزایی داشته باشد. فروش پیراهن، بلیت، اسپانسرهای جدید، افزایش دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی و رونق‌ گرفتن بیش‌تر تورهای نیوکمپ از جمله تاثیرات حضور دوباره مسی در بارسلونا خواهد بود.  

برنامه بارسلونا برای داشتن لیونل مسی ، بستن قراردادی دو ساله تا تابستان 2025 خواهد بود. به این ترتیب این مهاجم آرژانتینی قادر خواهد بود تا در رویدادهای تولد 125 سالگی باشگاه بارسلونا در پایان سال 2024 حضور یابد. منبع آگاه از باشگاه بارسلونا خبر داده کسب درآمد از بازگشت لیونل مسی می‌تواند بازده اقتصادی نجومی داشته باشد. با توجه به فراگیرتر بودن فوتبال نسبت به بسکتبال در دنیا، توافق تازه بارسلونا با لیونل مسی می‌تواند به اندازه برند ایر جردن در بسکتبال یا حتی فراتر از آن درآمدزایی داشته باشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها