|

تکلیف نهایی پرونده استراماچونی فردا روشن می شود!

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال بعد از جلسات فشرده در نهایت توانست پرونده استرا را ببند.

لینک کوتاه کپی شد

کریمی پس از جلسه روز گذشته در مجلس و جلب موافقت احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با حمایت وزیر ورزش امروز اعتبار لازم را برای پرداخت مبالغ مربوط به چهار پرونده فعلی استقلال گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ این چهار پرونده عبارت‌اند از: پرونده استراماچونی (که از سوی دادگاه CAS تایید شده)، پرونده معوقه لئاندرو پادوانی، پرونده مربوط به شباب الاهلی (بر سر انتقال قرضی مهدی قایدی) و پرونده دستمزد سیداحمد موسوی بازیکن پیشین استقلال.

استقلال با دریافت وام بانکی این چهار پرونده انضباطی را خواهد بست و دور تازه فعالیت‌های اقتصادی این باشگاه برای تامین اعتبار دستمزد بازیکنان در این فصل آغاز خواهد شد.

البته استقلال مثل پرسپولیس به یک دوره ریاضت اقتصادی شدیدا نیازمند است تا شاید به صورت کلی از مشکل همیشگی‌اش در تامین دستمزد و مبلغ قراردادهای بازیکنان و مخارج جاری خلاص بشود.

همچنین و به ادعای حجت کریمی مدارک مربوط به پرداخت معوقات مالی برای کمیته حرفه‌ای‌سازی آپلود شده و با الصاق آخرین فاکتورها مدارک استقلال به صورت کامل در اختیار این کمیته قرار می‌گیرد. حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی این فرایند را با حضور در باشگاه استقلال زیر نظر گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها