|

به این دلیل شانس پرسپولیس برای برد در دربی بیشتر است!

تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در ترکیب پرسپولیس برابر استقلال گلزنی کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار سنتی و البته حساس پرسپولیس و استقلال درحالی از ساعت 16:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که نگاهی به ترکیب دو تیم نشان می دهد، شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار نسبت به نفرات ساپینتو در دربی تجربه‌ بیشتری دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به هرحال یحیی به همراه تعدادی از شاگردانش نه تنها در دربی های قبلی شکست را تجربه نکرده اند بلکه 7 بازیکن این تیم نیز سابقه گلزنی به استقلال را در این بازی بزرگ و تاریخی داشته اند.

از امید عالیشاه باتجربه و صاحب بازوبند کاپیتانی گرفته تا گولسیانی تازه وارد. نگاهی به لیست پرسپولیس نشان می دهد مهدی عبدی و گئورگی گولسیانی (هر کدام 2 گل) و امید عالیشاه، وحید امیری، سروش رفیعی، علی نعمتی، عیسی آل کثیر هر کدام با یک زده در دربی، ۷ بازیکنی هستند که تجربه گل زدن در این بازی بزرگ را دارند. به تمام این ها ترابی هم باید اضافه کرد که با ارسال 4 پاس گل در دربی های قبلی به دنبال رسیدن به رکورد بترین گلساز تاریخ دربی ها است.

حال باید منتظر بود و دید در بازی روز یکشنبه، باز هم گلزن پرسپولیس در دربی از بین همین نفرات خواهد بود یا چهره جدید و تازه واردی برای همیشه نام خود را در کتاب قطور تاریخ دربی ها به ثبت خواهد رساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی