|

پدیده 15 ساله بارسلونا کیست؟!

ژاوی لامین یامال 15 ساله را در فهرست تیمش برای دیدار حساس مقابل اتلتیکومادرید قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا فردا از ساعت 17.45 در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لالیگاست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ژاوی فهرست تیمش برای این بازی را اعلام کرد و در آن حضور لامین یامال 15 ساله جلب توجه می‌کرد. یامال که مراکشی‌الاصل است و از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی لاماسیاست، در روزهای اخیر در تمرین بارسا حاضر بود و توانست نظر ژاوی را به خودش جلب کند. ژاوی نام او را وارد فهرست بازی بزرگ فردا کرده و این باعث خوشحالی بی‌حد و حصر او نیز شده است.

1855258

ژاوی در نشست خبری امروز خود و در مورد دعوت از یامال گفت: «لامین 15 سال دارد ولی بازیکن باکیفیت و مستعدی است و می‌تواند به ما کمک کند. او در یک به یک‌ها عالی است و شخصیتی قوی دارد. لامین می‌تواند سال‌ها برای بارسا بدرخشد. او از اینکه در فهرست قرار دارد خوشحال و راضی است. اگر به همین روند ادامه دهد، می‌تواند به ما بسیار کمک کند. درست است که قراردادش رو به اتمام است ولی من به زمان حال توجه دارم و این وظیفه باشگاه است که برای تمدید با او توافق کند. او با ما یک هفته تمرین کرده و آماده است.»

در این فهرست نام پدری و فرانکی دی‌یونگ هم دیده می‌شود. هر دو چند هفته مصدوم بودند ولی با حضور در تمرینات اخیر نشان دادند که مصدومیت را فراموش کرده‌اند. عثمان دمبله و آندریاس کریستنسن ولی به این بازی حساس نرسیدند. هر دو احتمالا در بازی بعدی بارسلونا حاضر خواهند بود. در فهرست بارسا نام آلارکون، بازیکن تیم جوانان بارسلونا، نیز به چشم می‌خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها