|

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با استقلال

در مهمترین بازی فصل، پرسپولیس و استقلال امروز یکشنبه 3 اردیبهشت از ساعت 16 به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال، امروز _ یکشنبه سوم اردیبهشت ماه _ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایمنا؛ با توجه به حساسیت این جدال برای یحیی گل‌محمدی بدون تردید این سرمربی یک بازی هجومی را از خود ارائه خواهد داد.

خط دروازه؛ آزمون سخت برای بیرانوند

به رغم اینکه علیرضا بیرانوند در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر یکی از مهره های اثر پرسپولیس به شمار می‌رود اما این بازیکن در شهرآورد تهران با یک آزمون دشوار مواجه خواهد بود چراکه استقلال یکی از بهترین خطوط حمله فصل جاری مسابقات را در اختیار دارد و بدون تردید بیرانوند می‌تواند با درخشش خود نقش موثری در موفقیت یحیی گل‌محمدی داشته باشد.

مدافعان؛ همان ترکیب نفوذ ناپذیر همیشگی

اگرچه کادرفنی پرسپولیس برای دیدار با استقلال قصد دارد یک نمایش هجومی از خود ارائه دهد اما حفظ استحکام دفاعی برای یحیی گل‌محمدی از اهمیت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل امکان تغییر در خط دفاع برای قرمز پوشان پایین خواهد بود.

باتوجه به اینکه شهرآورد تهران حساسیت بالایی دارد به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی در خط دفاع میانی از زوج موفق ولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی استفاده خواهد کرد و برای دفاع کناری نیز وحید امیری و دانیال اسماعیلی فر را به ترتیب در پست دفاع چپ و راست قرار خواهد داد تا هم استحکام دفاعی تیم خود را حفظ کرده باشد و هم مدافعان این تیم در حمله همکاری داشته باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

هافبک‌ها؛ شوالیه‌های قرمز پوش آماده نبرد

به زعم بیشتر کارشناسان فوتبال شهرآورد ۱۰۰ پایتخت یک جنگ تمام عیار در میانه میدان خواهد بود و جالب این است که هر دو تیم هافبک‌های خلاق و تاثیر گذاری را در اختیار دارند که می‌توانند برروی نتیجه بازی تاثیر گذار باشند.بدون تردید دست یحیی گل‌محمدی برای تغییر در خط هافبک باز خواهد بود و این سرمربی می‌تواند ترکیبی از بازیکنان باتجربه و خوش تکنیک را راهی میدان کند. در هر حال به احتمال فراوان کادرفنی سرخ‌ها کمال سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، سعید صادقی و مهدی ترابی را در خط هافبک قرار خواهد داد.

مهاجم؛ زوج برزیلی _ فرانسوی برای شکست حریف سنتی

اگرچه پرسپولیس می‌تواند در خط حمله از بازیکنان متعددی استفاده کند اما این امکان وجود دارد که یحیی گل‌محمدی برای غافلگیری آبی‌ها تغییرات جدیدی در خط آتشین خود ایجاد کند و به همین دلیل احتمالاً در شهرآورد ۱۰۰ تهران شیخ دیاباته و پریرا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهند گرفت تا به نوعی یحیی گل‌محمدی با یک اَرنج تازه برابر حریف سنتی خود صف آرایی کرده باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

علیرضا بیرانوند، ولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، شیخ دیاباته و پریرا.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی