|

حال ورزشگاه آزادی وخیم است!

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی: هیچ خطری از بابت ریزش یا نشست، ورزشگاه آزادی را تهدید نمی‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

 دربی شماره 100 پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان خاتمه یافت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از رصد ورزشی؛ در جریان این بازی و در حالی که عنوان شده بود فقط 15 هزار بلیت فروخته می‌شود و این تعداد تماشاگر نیز در طبقه اول ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، اما ناگهان درهای طبقه دوم باز شد و تماشاگران در این طبقه استقرار یافتند. در ادامه و در آغاز نیمه دوم بخشی از هواداران پرسپولیس در طبقه دوم، جایگاه خود را ترک کرده و به سکوهای پشت دروازه رفتند.

در کنار این موارد، تصاویر و فیلم‌هایی از سکوهای تَرَک خورده ورزشگاه آزادی منتشر شد که نگرانی‌هایی در پی داشت.

مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: قبل از مسابقات و در شورای تأمین و سایر نهادها، شرایط مربوط به حضور تماشاگران و حتی سکوهای موردنظر برای اسکان آنها مورد بررسی و صحبت قرار می‌گیرد و ما هم پیش از بازی در این باره صحبت‌های لازم را انجام دادیم. هیچ خطر نشست یا ریزشی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

وی ادامه داد: همواره خواهش کرده‌ام رسانه‌ها ناامیدی و یأس را ایجاد نکنند و چیزی که وجود ندارد را درست نکنند. در واقع نباید شرایطی به وجود بیاید که هواداران با نگرانی و استرس وارد ورزشگاه شوند. وقتی طبقه دوم زیر بار تماشاگر رفته، یعنی مشکلی وجود نداشته، اما برخی نمی‌خواهند مردم شاد باشند. اگر تماشاگران داخل آمده‌اند، قطعاً با هماهنگی بوده است. قبل از بازی هم اعلام کردیم که مشکلی بابت حضور تماشاگران وجود ندارد.

عسگریان گفت: آقای ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه گفته که مشکل سازه‌ای در ورزشگاه وجود ندارد. با توجه به اینکه بیش از 50 سال از عمر این ورزشگاه می‌گذرد، باید بازسازی صورت بگیرد. در ورزشگاه آزادی، یک سازه اصلی و یک سازه روی آن وجود دارد که ما سازه رویی را برمی‌داریم تا سبک‌سازی کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عنوان کرد: همه چیز در ورزشگاه آزادی تحت کنترل است و در حین مسابقات در حال بازسازی و ترمیم هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها