|

برنامه تیم ملی فوتبال به زودی اعلام می شود

سرمربی تیم ملی فردا جلسه مهمی را با مدیران فدراسیون و سازمان لیگ برگزار می کند.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است فردا در نشستی با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درمورد برنامه‌های آتی این تیم و البته لیگ برتر بحث و تبادل نظر کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ برنامه ریزی برای اردوی آتی تیم ملی در فیفادی ماه ژوئن، یکی از محورهای این نشست خواهد بود. ظاهرا قلعه‌نویی با توجه به افت کیفیت تورنمنت کافا در صورت غیبت روسیه و اینکه احتمال دارد این مسابقات در صورت برگزاری در قرقیزستان در زمین چمن مصنوعی برگزار شود، تمایل زیادی به حضور شاگردانش در کافا ندارد. 

سرمربی تیم ملی قرار است در این خصوص فردا با مدیران فدراسیون رایزنی کند تا در صورت غیبت ایران در این تورنمنت، برنامه‌های جایگزین برای شاگردانش در نظر گرفته شود و تیم ملی در فیفادی پیش رو به مصاف حریفان قدرتمندتر از تیم‌های آسیای میانه و برخی کشورها که نام‌شان برای حضور در کافا مطرح شده است برود.

از طرفی با توجه به برنامه‌ای که سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی برای برنامه مسابقاتی فصل آینده و اردوهای آتی ملی‌پوشان کشورمان تدوین کرده‌اند، قرار است مدیران این سازمان با قلعه‌نویی و مسئولان تیم ملی، این برنامه‌ها را تطبیق داده و سپس با جمع بندی این موارد، برنامه لیگ در فصل آینده با مدنظر قرار گرفتن فیفادی‌ها و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی پیش از جام ملت‌های 2023، به باشگاه‌ها ابلاغ شود.

جلسه فردا در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها