|

دشمنی گواردیولا با بارسلونا

براساس ادعای دیاریو اسپورت، بارسلونا با کانسلو و مدیران سیتی به توافق رسیده بود ولی در نهایت گواردیولا مانع این انتقال شد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی احتمال استفاده از یک نیروی جدید برای تقویت دفاع راست را بررسی کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ژاوی و تیم مدیریت ورزشی روی ژوائو کانسلو به جمع‌بندی نهایی رسیدند و باشگاه کاتالان با منچسترسیتی از طریق مذاکره متئو آلمانی با تیکی بگیریستین (مدیر ورزشی سیتی) برای انتقال قرضی این بازیکن پرتغالی به توافق رسید، اما پپ گواردیولا مانع انتقال شد.

1851056

بارسا با آگاهی از اینکه رابطه بین ژوائو کانسلو و پپ گواردیولا خراب شده، این فرصت را مناسب دید تا برای جذب ستاره پرتغالی اقدام کند. شرایط مالی حساسی که کاتالان‌ها از آن رنج می‌برند، مانع از انتقال دائمی کانسلو می‌شد ولی انتقال قرضی او تمام فیلترهای بارسا را ​​رد کرده بود. در نهایت، پپ گواردیولا انتقال را وتو کرد و اجازه نداد او پیراهن آبی و اناری را بپوشد.

1807027

با حذف بارسا به عنوان یک گزینه، همان‌طور که ادامه حضور در ورزشگاه اتحاد برای این فوتبالیست غیرممکن بود، کانسلو در نهایت تا پایان فصل به صورت قرضی با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. بارسا احتمالا در تابستان برای خرید کانسلو اقدام خواهد کرد، ولی مخالفت پپ گواردیولا همچنان مانع بزرگی در راه این انتقال است.

جدایی هکتور بیرین باعث شده بارسا از ژانویه بدون یک دفاع راست تخصصی بماند و ژاوی در این منطقه بیشتر از ژول کُنده استفاده می‌کند. علاوه بر او گزینه‌هایی چون سرخی روبرتو، رونالد آرائوخو و بالده نیز در دسترس هستند.

1691459

سایر وتوهای پپ

این اولین بار نیست که گواردیولا از انتقال یک فوتبالیست منچسترسیتی به بارسلونا جلوگیری می کند. در زمستان 2022، او ورود رحیم استرلینگ به نوکمپ را وتو کرد. البته او در نهایت در ازای 55 میلیون یورو برای انتقال فران تورس به بارسا چراغ سبز نشان داد.

دو فوتبالیست دیگر سیتی نیز در سال‌های اخیر از منچسترسیتی به بارسلونا پیوسته‌اند: سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا. بله، پپ مخالف انتقال هر دو بود، اما آنها در نهایت به عنوان بازیکن آزاد و با هزینه صفر با بارسا قرارداد امضا کردند، چون قراردادشان با باشگاه انگلیسی به پایان رسیده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها