|

ساپینتو همه چیز را تکذیب کرد!

سرمربی تیم استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، شایعات توهین به پیام حیدری و تیم داوری دربی پایتخت را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان دیدار روز گذشته استقلال و پرسپولیس، ریکاردو ساپینتو به سمت پیام حیدری و تیم داوری دربی پایتخت رفت و اعتراض خود را به قضاوت آنها اعلام کرد. سرمربی آبی پوشان اعتقاد داشت که در دقایق ابتدایی نیمه نخست، داور یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ویدیوی دویدن ساپینتو به سمت تیم داوری در رسانه های خارجی نیز منتشر شد و حتی روزنامه رکورد پرتغال مدعی شد که ساپینتو به زبان پرتغالی، به تیم داوری فحاشی کرده است. مسئله ای که البته از سوی ناظر داوری بازی تکذیب شد.

حالا نیز ساپینتو در گفتگو با رسانه رسمی استقلال درباره این شایعات پاسخ داده است. سرمربی پرتغالی در خصوص صحبت‌هایش با تیم داوری توضیح داد: این حرف‌ها ناراحتم می‌کند. صحبت‌هایی که با تیم داوری داشتم را کاملا به یاد دارم. به تیم داوری گفتم: «چرا بیشتر تصمیمات شما علیه تیم ما بود و چرا چند خطای واضح به سود تیم ما را نگرفتید؟ چرا فقط ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کردید، در حالی که بازی زمان اضافه بیشتری داشت و در همان وقت‌های اضافی هم بازی برای دقایقی متوقف شد که شما آن را حساب نکردید. ما لیاقت این را نداشتیم و شما کارتان را خیلی بد انجام دادید.»

1856569

وی افزود: ضمن اینکه معتقدم در این دیدار یک پنالتی برای استقلال نادیده گرفته شد و خطایی که منجر به گل مسابقه شد هم اصلا خطا نبود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: تمام صحبت‌هایی که با داور انجام دادم همین بود که توضیح دادم و نکته قابل توجه این است که تمام حرف‌های من با پیام حیدری و دستیارانش به زبان انگلیسی بود نه پرتغالی و می‌توانید از او بپرسید که آیا هرگز به او بی احترامی کرده‌ام؟ قطعا خیر.

ساپینتو در پایان گفت: من همیشه به همه داوران احترام می‌گذارم و رابطه خوبی با آن‌ها دارم؛ همچنین با پیام و برادرش بیژن حیدری. همان طور که در کنفرانس خبری قبل از بازی هم گفتم، پیام حیدری داور خوبی است اما در این بازی به اندازه کافی خوب نبود و اشتباهاتش در نتیجه تاثیرگذار بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها