|

واکنش افشین پیروانی به اعتراض استقلالی ها

پیروانی:در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی درزمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند

لینک کوتاه کپی شد

افشین پیروانی در حاشیه بازی  پرسپولیس با تیم ملی نوجوانان کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که ما پرسپولیس هستیم و همیشه توقع برد و قهرمانی از ما وجود دارد. دیروز هم یک بازی مهمی مقابل استقلال داشتیم که هواداران هم سنگ تمام گذاشتند. برد در دربی خوشحالی دارد و واقعاً دیروز من پس از پیروزی تیم پرسپولیس خیلی خوشحال شدم. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از افکارنیوز؛ وی در ادامه در خصوص اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت داور در این بازی گفت:‌ در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی در زمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند.

مدیر تیم‌های پرسپولیس در خصوص قرار گرفتن کورس قهرمانی با سایر تیم‌ها در جدول عنوان کرد: ما با توجه به شرایطی که داریم و مشکلاتی که داشتیم نسبت به سایر تیم‌ها دغدغه‌های زیادی را تجربه کردیم و واقعاً برخی از تیم‌ها بودند که اصلاً به اندازه پرسپولیس دغدغه نداشتند اما ما همیشه جزو تیم‌هایی بوده‌ایم که کمی مشکلات داشتیم. چه در گذشته و چه در حال حاضر که ما در این باشگاه سمت داریم. باید بودجه تیم استقلال و پرسپولیس را مشخص کنند. اینکه اول فصل پول نداشته باشیم و در طول فصل به صورت قطره‌چکانی به باشگاه پول بدهند قشنگ نیست چرا که همه موضوعات باشگاه اعم از تدارکات و امکانات دچار اختلال می‌شود و در ادامه هم باعث حاشیه می‌شود. ما دنبال نتایج خودمان هستیم و کاری به حریف‌ مقابل‌مان نداریم. تلاش خودمان را می‌کنیم و با توجه به پیروزی در دربی روحیه خوبی را به دست آورده‌ایم و در هر دو جام امید داریم و بازی‌های خودمان را با قدرت انجام خواهیم داد.

پیروانی در خصوص تغییرات در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر این اتفاق دو یا سه ماه قبل اتفاق می‌افتاد دیگر بهانه‌ای دست کسی نبود. امیدوارم اتفاق خاصی برای باشگاه پرسپولیس نیفتد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها