|

ساپینتو دوباره خط و نشان کشید!

از جمله اتفاقات مهم پس از بازی استقلال و پرسپولیس نکته ای بود که ساپینتو درباره جام حذفی به بازیکنانش گفت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال در دیدار هفته ۲۷ام مقابل پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر تن به شکست داد تا شرایطش در صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر به خطر بیفتد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ اعضای تیم استقلال گرچه پس از پایان دربی شرایط روحی خوبی نداشتند اما با توجه به احتمال رویارویی دوباره با تیم پرسپولیس در جام حذفی، تصمیمات مهم گرفتند.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال پس از پایان دربی در صحبت کوتاهی با اعضای تیمش داشت به آنها گفت: «این بازی تمام شد ولی ما همچنان باید با قدرت تا آخرین روز لیگ برتر کارمان را ادامه بدهیم». او این صحبت‌ها را در نشست خبری پایان دربی هم اعلام کرد.

اما نکته‌ اضافه تری که ساپینتو در رختکن به همکاران و شاگردانش گفته مربوط به جام حذفی و دربی احتمالی در آن رقابت‌ها بود. سرمربی تیم استقلال و البته کاپیتان های تیم آبی تهران در این باره که اگر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دور نیمه نهایی صعود کنند، این احتمال وجود دارد که دوباره با پرسپولیس رودررو شوند، تصمیم گرفتند با قدرت در مصاف با پارس جنوبی جم به میدان بروند تا پس از صعود به دور بعد و در صورت قرعه کشی دوباره با پرسپولیس رودررو شده و انتقام شکست دربی لیگ برتر را در جام حذفی بگیرند.

ناگفته نماند؛ ساپینتو که در همه هفته های گذشته از شادی هواداران استقلال خوشحال می شد از اینکه طرفداران تیمش با ناراحتی ورزشگاه آزادی را ترک کردند به شدت ناراحت بوده است.

دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی جم در چارچوب مسابقات جام حذفی روز نهم اردیبهشت برگزار می شود. تیم پرسپولیس نیز در همین چارچوب روز دهم اردیبهشت در تهران میزبان گل گهر سیرجان است که در صورت پیروزی هر دو تیم، سرخابی های پایتخت به دور نیمه نهایی صعود خواهند کرد. در این صورت و با قرعه کشی دوباره این احتمال وجود دارد که تیم‌های سرخابی تهران در مرحله بعد با هم رودررو شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها