|

ژاوی حرف های آنچلوتی را تایید کرد!

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر با رایو وایکانو حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در جریان دیداری از هفته سی و یکم لالیگا، مقابل رایو وایکانو قرار خواهد گرفت. بازی رفت دو تیم در هفته اول لالیگا با نتیجه 0-0 تمام شد و ژاوی از سرسخت بودن حریف بارسا آگاه است. صحبت های سرمربی بارسلونا را در ادامه می خوانید: 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ بازی دشواری خواهیم داشت، بیشتر از چیزی که فکر می کنید. اریک گارسیا یکی از گزینه های ما برای جانشینی بوسکتس (محروم) است. فرنکی دی یونگ از گزینه های ما به حساب می آید و مارک کاسادو را هم فراخوانده ایم. دمبله برای بازی روز شنبه برمی گردد، مانند کریستنسن. هر دوی آنها را برای بازی با رئال بتیس در اختیار خواهیم داشت.

ژاوی دوست ندارد تیمش را با نسل طلایی بارسلونا مقایسه کند:  

24 امتیاز از فصل باقی مانده و ما 11 امتیاز جلو هستیم. اختلاف قابل توجهی است اما هیچ چیزی قطعی نیست. با هر پیروزی به قهرمانی نزدیک خواهیم شد. رکورد 100 امتیازی؟ به رکورد فکر نمی کنم و تنها لالیگا را می خواهم. یادتان باشد که سال قبل چه اوضاعی داشتیم و باید با همان تیم مقایسه شویم، نه تیمی که سه گانه برد. هر کسی به اهداف خودش می اندیشد و هدف ما قهرمانی در لالیگا است. مخصوصا پس از این که از لیگ قهرمانان حذف شدیم. به نظرم هواداران بارسلونا اهمیت زیادی برای این قهرمانی قائل می شوند.

ژاوی به صحبت های روز گذشته کارلو آنچلوتی هم واکنش نشان داد: آنچلوتی:اختلاف کیفیت ما و بارسلونا 11 امتیاز نیست

حرف های کارلو آنچلوتی درست هستند. اگر کیفیت رئال مادرید و بارسلونا را در نظر بگیرید، اختلاف 11 امتیاز نیست. حرف های او را به عنوان یک تمجید بزرگ در نظر می گیرم. این نشان می دهد که ما این فصل در لالیگا تا چه حد خوب کار کرده ایم.

 سرمربی بارسلونا در مورد مسی و تمدید قرارداد خودش هم صحبت کرد:

تمرین دادن لیونل مسی؟ این ها هم فرضیات هستند. تمرکز ما روی قهرمانی لالیگا قرار دارد. خیلی دوست دارم در مورد لئو حرف بزنم؛ رابطه خیلی خوبی هم داریم اما الان زمان بازی مقابل رایو وایکانو است. تمدید قرارداد من با بارسلونا؟ اخیرا با رئیس باشگاه در این خصوص صحبت کرده ایم. رابطه خیلی خوبی با لاپورتا دارم. مذاکرات ادامه خواهد داشت و مشکلی هم پیش نمی آید.

ژاوی در بدترین روزهای تراشتگن از او حمایت کرد و حالا او را بهترین دروازه بان جهان می داند: 

فرم تراشتگن؟ مارک را به خوبی می شناسم چون خودم یک زمان با او هم تیمی بودم. او در حال حاضر بهترین دروازه بان جهان است و با توجه به سبک بازی ای که دارد، برای ما فراتر از یک دروازه بان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها