|

انتقاد مربی استقلال از رفتار عجیب افشین پیروانی!

بهزاد غلامپور: از هواداران استقلال به خاطر نتیجه بازی عذرخواهی می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: چرا مدیر تیم پرسپولیس به جای اینکه جلوی رفتار دروازه‌بان تیم‌شان را بگیرد، از او حمایت می‌کند؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ بهزاد غلامپور درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال گفت: از هواداران به خاطر این نتیجه عذرخواهی می‌کنیم. از زمان مدیریت مصطفی آجورلو تا الان مشکلات زیادی داشتیم ولی با همدلی کار را پیش بردیم و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کردیم. در دربی دنبال خوشحال کردن هواداران بودیم ولی این اتفاق نیفتاد. پس از گل پرسپولیس، رقیب 30 دقیقه دفاع کرد و هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم از لایه‌های دفاعی حریف عبور کنیم، ضمن اینکه در نیمه اول، داور پنالتی استقلال را نگرفت.

وی در مورد ناراحتی هواداران استقلال از شادی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس گفت:

من نباید جواب بیرانوند را بدهم و باشگاه از او شکایت کرده ولی از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس تعجب می‌کنم که به جای اینکه جلوی این بازیکن را بگیرد و او را کنترل کند، حمایت می‌کند. در این فوتبال چه خبر است؟ دروازه‌بان پرسپولیس به میلیون‌ها هوادار استقلال توهین کرد، آن وقت نه تنها او را کنترل نمی‌کنند بلکه رفتارش را هم توجیه می‌کنند. برای محبوب شدن میان مردم نباید هر کاری کرد و هر حرفی زد. حیف که خیلی نمی‌توانیم صحبت کنیم ولی دنیا اینطور نمی‌ماند و افراد پاسخ رفتارهای‌شان را می‌گیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عجیب ترین حرکات دنیا رو این آقا خودش انجام میده ن

  • حسین ارسالی در

    متأسفانه شادی کردن و حتی غصه خوردن جنبه می خواهد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی