|

ساپینتو محروم میشود؟

دو نفر از داوران دربی برای پیگیری توهین ساپینتو در فدراسیون فوتبال حاضر شدند و جلسه‌ای با رئیس کمیته داوران برگزار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

ساپینتو پس از شکست یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس به سمت پیام حیدری داور بازی و کمک‌هایش رفت و به شدت به آنها اعتراض کرد. طبق اعلام رسانه‌های پرتغالی و خبرنگاران این کشور،‌ ساپینتو به زبان مادری‌ به داوران دربی توهین و از الفاظ نامناسبی استفاده کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ به همین منظور پیام حیدری داور و محمدرضا منصوری کمک داور دربی امروز (سه‌شنبه) در فدراسیون فوتبال حاضر شدند و درباره رفتار ساپینتو جلسه‌ای با خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران برگزار کردند. محمدرضا ابوالفضلی دیگر کمک داور دربی که در این جلسه حضور نداشت، نیز پیگیر این ماجرا بود. تیم داوری در گزارش خود به کمیته داوران رفتار سرمربی استقلال را گزارش کرده است.

خداداد افشاریان در این باره گفت:

گزارش اولیه داوران در دربی را تحویل سازمان لیگ داده‌ایم تا به مراجع ذیربط داده شود ولی شکایتی نکرده‌ایم.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال خواستار پاسخگویی او درباره قضاوت پیام حیدری در دربی شده است، گفت:

همیشه نسبت به داوری که انتخاب می‌کنیم، پاسخگو هستیم. درباره دربی تنها یک جمله را می‌گویم و اینکه تیم داوری خوب قضاوت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها