|

شاه ماهی سری آ پیشنهاد چلسی و رئال مادرید را رد کرد!

رافائل لیائو پیشنهاد چلسی و رئال مادرید را رد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

رافائل لیائو، ستاره میلان، پیشنهادات چلسی و رئال مادرید را رد کرده و می‌خواهد با روسونری ادامه دهد. قرارداد ستاره پرتغالی در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و مذاکراتش با روسونری ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی و رئال مادرید با خورخه مندس، یکی از نمایندگان او مذاکره کرده‌اند اما طبق گزارش گاتزتا، ستاره پرتغالی هر دو پیشنهاد را رد کرده است چون می‌خواهد با روسونری ادامه دهد. میلان قصد دارد دستمزد او را به ۷ میلیون یورو در هر فصل افزایش دهد.

با این حال، هنوز هیچ توافقی بر سر مبلغ قرارداد او وجود ندارد.

هفته گذشته آبولا گزارش داد که نمایندگان چلسی با این بازیکن مذاکرات خوبی داشتند اما طبق گزارش گاتزتا، لیائو نمی‌خواهد به استمفوردبریج برود و دوست دارد با میلان به توافق برسد.

مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا اکنون در نیمه نهایی به مصاف رقیب سرسخت خود یعنی اینترمیلان خواهد رفت، در حالی که رئال مادرید در دیگر بازی نیمه نهایی با منچسترسیتی روبه‌رو خواهد شد. روسونری توانست ناپولی را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد تا برای نخستین‌بار از فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ به نیمه‌نهایی برسد. آن زمان کارلو آنچلوتی روی نیمکت میلان می‌نشست و توانست با روسونری قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی