|

صحبت های جنجالی مربی ملوان در مورد سپاهانی ها

مربی ملوان می گوید سپاهانی ها به بازیکنان ملوان التماس می‌کردند تا برابر آنها شل کنند اما ملوان تیمی نیست که چنین رفتارهایی را بکند.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در اصفهان میزبان ملوان بود که این بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بابک پور غلامی با اشاره به این اتفاق گفت: ما فوتبال خودمان را بازی کردیم. راستش را بخواهید اصلاً برای ما اهمیت نداشت که پرسپولیس یا هر تیم دیگری نگاهش به این بازی است. ما همیشه برای سربلندی تیم خودمان بازی می‌کنیم. اگر شما بازی را دیده باشید، ما مقابل تراکتور هم همین بازی را باقدرت و حمایت هواداران انجام دادیم اما سر ما را داور برید و یک پنالتی الکی گرفتند. همین بازی را مقابل فولاد هم کردیم اما از روی بدشانسی امتیاز نگرفتیم. نمی‌دانم چرا سپاهانی‌ها انتظار داشتند ما باز بازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر تیم ما می‌رفت اصفهان و باز بازی می‌کرد و ۴، ۵ گل می‌خورد، همه تعریف می‌کردند و می‌گفتند، ملوان تیم خوبی است. حالا که نتوانستند ما را ببرند، می‌گویند ضد فوتبال بازی کردیم. این حرف‌ها چیست؟ اگر می‌باختیم می‌شدیم، بهترین تیم. ۷، ۸ بازیکن ما در مقابل سپاهان به میدان رفتند که فصل پیش در لیگ یک بودند. آن‌ها تیمی پرمهره و پرهزینه هستند و حق‌دارند از نتیجه ناراحت باشند اما نباید تلاش ما را زیر سؤال ببرند. مورایس و سپاهانی‌ها به‌جای این حرف‌ها تاکتیک تیمی‌شان را درست کنند.

مربی ملوان بندرانزلی تصریح کرد: برای ما فرقی نمی‌کرد پرسپولیس و استقلال در چه شرایطی هستند. ملوان همیشه با جان‌ودل بازی می‌کند و اگر باختی هم می‌آوریم، فوتبالی است. کاری به پرسپولیس و استقلال نداریم. شخصیت تیمی ما مهم است و آن را نشان دادیم. هیچ تیم پایین جدولی نتوانسته بود از اصفهان امتیاز بگیرد اما ما گرفتیم. به گوش ما رسیده بود که سپاهانی‌ها می‌خواهند

بابک پور غلامی گفت: داخل زمین بازیکنان سپاهان به بچه‌های ما التماس می‌کردند که بازی را شل کنیم. سال ۸۰ هم که من گل برتری را به استقلال زدم، نیکبخت و علی موسوی می‌گفتند چه خبرتان است. باور کنید کل ایران یا ۹۹ درصد می‌گفتند که ما به سپاهان می‌بازیم. اما بچه‌های ما کاری کردند کارستان. مزد تلاش خودشان را گرفتند. بچه‌ها کار خودشان را کردند و به آن‌ها افتخار می‌کنیم. به خاطر همین بود که گزارشگر اصفهان داشت می‌سوخت. درحالی‌که باید گزارشگر بی‌طرف باشد.

وی در پایان تأکید کرد: جا دارد از مهندس پوررشید، پژمان نوری و مازیار زارع تشکر ویژه‌ای کنم. اگر این‌ها نبودند معلوم نبود چه بلایی سر ملوان می‌آمد. هزینه‌های تیم داری واقعاً سرسام‌آور است. کسی به‌جز این چند نفر به ملوان کمک نمی‌کند. ما ۳ بازی مهم در پیش داریم. تیم ما اصلاً گزینه سقوط نبود و می‌دانیم در لیگ می‌مانیم. هدف ما این است ۳ بازی باقی‌مانده را ببریم و در جدول به رتبه تک‌رقمی برسیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها