|

برگ برنده سپاهان در ادامه کورس قهرمانی!

شاگردان مورایس نسبت به 2 حریف خود در مسیر قهرمانی فرصت استراحت بیشتری دارند.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران سپاهان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران را با یک شوک بزرگ به پایان بردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ در هفته‌ای که طلایی‌پوشان امید داشتند تا دربی پایتخت با تساوی به پایان برسد و آن‌ها در دیداری خانگی مقابل ملوان بندرانزلی جشن پیروزی بگیرند، معادلات کاملاً متفاوت از آنچه تصور می‌شد، رقم خورد؛ پرسپولیس توانست دربی را با پیروزی به پایان برساند و شاگردان ژوزه مورایس در خانه مقابل ملوان متوقف شدند تا بعد از 9 هفته صدرنشینی، سپاهانی‌ها جای خود را به شاگردان یحیی گل‌محمدی بدهند.

شاگردان مورایس با تساوی خانگی که برابر ملوان بندرانزلی داشتند، حالا شانس اول قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم به‌شمار نمی‌آیند و باید برای تصاحب جام قهرمانی چشم‌انتظار لغزش احتمالی پرسپولیس در 3 بازی آینده باشند تا بتوانند مجدداً به صدر جدول صعود کنند و فاتح لیگ برتر شوند. در این میان، آنچه در برنامه سپاهان برخلاف 2 مدعی دیگر قهرمانی به‌چشم می‌خورد، فرصت زمانی بیشتر برای آماده‌سازی و استراحت کافی بازیکنان سپاهان برای انجام 3 بازی پایانی فصل است.

18 روز جهنمی در انتظار سرخابی‌ها

سپاهان از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفته و همین مسئله باعث شده تا طلایی‌پوشان از وقفه ایجاد شده در مسابقات لیگ برتر استفاده کنند و نظاره‌گر عملکرد سرخابی‌ها در جام حذفی باشند. شاگردان ریکاردو سا پینتو و یحیی گل‌محمدی باید روزهای شنبه و یکشنبه در مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به میدان بروند که استقلال روز شنبه نهم اردیبهشت‌ماه میهمان پارس‌جنوبی جم است و روز یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه هم پرسپولیس باید در خانه مقابل گل‌گهر سیرجان قرار بگیرد.

شاگردان سا پینتو در شرایطی نهم اردیبهشت به مصاف پارس‌جنوبی می‌روند که 28 اردیبهشت‌ماه موعد انجام دیدارهای هفته پایانی لیگ بیست‌ودوم است و در واقع از 9 تا 28 اردیبهشت باید آبی‌پوشان پایتخت 3 مسابقه خود در لیگ برتر و یک دیدار خود در جام حذفی را برگزار کنند. استقلالی‌ها 19 روز فرصت برای انجام این 4 مسابقه دارند و شرایط در اردوی پرسپولیس متفاوت است و شاگردان یحیی گل‌محمدی باید حدفاصل 10 تا 28 اردیبهشت، 4 مسابقه خود در لیگ برتر و جام حذفی را برگزار کنند که این برنامه نشان از فشردگی مسابقات استقلال و پرسپولیس در روزهای پایانی فصل دارد.

سپاهان با خیال آسوده به مسجدسلیمان می‌رود!

طلایی‌پوشان اصفهانی که آخرین مسابقه خود در لیگ برتر را روز چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار کردند، با استراحتی 11 روزه بعد از انجام این مسابقه باید خود را آماده دیدار با نفت مسجدسلیمان کنند و روز جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر نفت قرار بگیرند که هواداران تیم‌شان امید دارند این برنامه‌ریزی بتواند به کمک سپاهان بیاید و آن‌ها بتوانند از خستگی رقبای خود نهایت بهره را ببرند و با شکست دادن رقبای مستقیم، چشم‌انتظار لغزش پرسپولیس باشند تا به صدر جدول بازگردند.

سپاهان در دور رفت لیگ بیست‌ودوم در 3 هفته پایانی نیم‌فصل نخست توانست 6 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را کسب کند و برابر پیکان متحمل شکست شد اما حالا شرایط برای شاگردان ژوزه مورایس متفاوت است. گفتنی است که با وجود فرصت استراحت بیشتر، طلایی‌پوشان به لحاظ بازی‌های خارج از خانه، در شرایطی متفاوت از سرخابی‌های پایتخت هستند و باید در 3 هفته پایانی لیگ برتر، 2 سفر دشوار به مسجدسلیمان و کرمان داشته باشند که این مسئله می‌تواند روی عملکرد شاگردان مورایس تاثیرگذار باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها