|

مودریچ تکلیف نهایی رئال مادرید را روشن کرد!

مودریچ به پرز اطلاع داده که پیشنهاد تیم عربستانی را رد کرده و می خواهد در رئال ‌مادرید باقی بماند.

لینک کوتاه کپی شد

لوکا مودریچ 37 ساله به دوران باشکوه در رئال مادرید ادامه می دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرارداد این ستاره کروات در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد و در ماه های اخیر ابهامات زیادی در مورد آینده او وجود داشته است. البته عدم تمدید قرارداد مودریچ نه به دلیل عملکرد یا سن سال این بازیکن، بلکه به علت سیاست های کلی تمدید قرارداد رئال مادرید در سال های اخیر بوده است.

مودریچ اخیرا شخصاً با فلورنتینو پرز صحبت کرد تا اولویت های خود را بیان کند. او قصد دارد تا سال 2024 در رئال مادرید مانده و بعد از 12 سال و با انجام بیش از 500 بازی این باشگاه را ترک کند. ( او تا امروز 480 بار برای رئال مادرید بازی کرده است)

1857705

پرز نیز از این رویکرد لوکا مودریچ استقبال کرده و قصد حفظ این ستاره بزرگ را دارد. این هافبک خلاق قرارداد دستمزد 25 میلیون یورو خالص را از لیگ عربستان رد کرده و این رفتار به شدت مورد توجه باشگاه قرار گرفته است. مودریچ این تصمیم را با خانواده‌اش و اطرافیانش در میان گذاشته و همه آنها موافق هستند که بهترین تصمیم این است لوکا که تا سال 2024 به بازی در پایتخت اسپانیا ادامه دهد.

به نظر می رسد سن و شال تاثیری بر سبک بازی مودریج ندارد، زیرا او تاکنون در این فصل 44 بازی انجام داده و آمار شش پاس گل و شش گل به ثبت رسانده است. اگر او فقط یک گل دیگر تا پایان فصل به ثمر برساند، بهترین فصل خود را از حیث گلزنی رقم خواهد زد و کارلو آنچلوتی نیز در گذشته به اعلام کرده که برای او این ستاره شماره 10 همچنان یک مهره اساسی و مهم در ترکیب تیمش است.

1857706

لوکا مودریچ در روزهای حساس این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است. او در جریان برتری 2-5 مقابل لیورپول و در صحنه گل پنجم مانند یک جوان 20 ساله بازی کرد و این نمایش درخشان در شب پیروزی تاریخی با چهار گل در نوکمپ مقابل بارسلونا نیز تکرار شد.

در دقیقه 75 بازی با خیرونا بود که تصویری از مودریچ با قالب یخ روی نیمکت منتشر شد. ابتدا اخباری در مورد غیبت او در فینال جام حذفی در تاریخ شش می در برابر اوساسونا و دوئل دوگانه در لیگ قهرمانان مقابل سیتی در روزهای 9 و 17 می منتشر شد. اما خوشبختانه به نظر می رسد اتفاقی رخ نداده است.

مودریچ دیروز در خانه خود استراحت کرد و او امروز برای حفظ جانب احتیاط تست خواهد داد. اما باشگاه معتقد دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و وضعیت جسمانی مودریچ برای بازی های بزرگ اردیبهشت خوب خواهد بود. آرزوی لوکا موفقیت در این مسابقات مهم و البته تمدید قرارداد در پایان فصل است.

1857707
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی