|

تلاش های بارسلونا برای بازگرداندن مسی ادامه دارد

باشگاه بارسلونا هفته هاست تلاش برای بازگشت مسی به نوکمپ را شروع کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جلسه ای بین سران بارسلونا و لالیگا برای بررسی شرایط بازگشت لیونل مسی انجام شده است. این جلسه در رستورانی در مادرید برگزار شده و دو نماینده از بارسا و دو نماینده از لالیگا در این نشست حضور داشتند. متئو آلمانی و فران اولیو، مدیر فوتبال و خزانه‌دار باشگاه، دو نفر از بارسلونا بودند و در این نشست راه حل های مختلفی را برای تسهیل مسیر بازگشت لیونل مسی به نوکمپ مطرح کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ مدیران بارسا نیز به خوبی می دانند که بازگشت این ستاره آرژانتینی مورد توجه ارکان مدیریتی لالیگا نیز است و با توجه به اینکه لیگ اسپانیا در سال های اخیر نام های مهمی را از دست داده، آنها نیز علاقه دارند دوباره لیونل مسی در بارسلونا بازی کرد. حتی خود خاویر تباس نیز در گذشته رسما چندین بار اعلام کرده بود که دوست دارد لیونل مسی را دوباره در لالیگا ببیند و به همین آنها نیز تمام تلاش خود را برای رخ دادن این اتفاق انجام خواهند داد.

اما یافتن راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی "بازی جوانمردانه" در چندین فصل اخیر، تحرکات باشگاه در بازارهای نقل و انتقاداتی را محدود و دشوار کرده است. بارسلونا قبل از اینکه به مسی پیشنهاد داده و رسما برای خرید او اقدام کند، باید سقف اعطای دستمزد خود را حداقل 200 میلیون یورو کاهش دهد. مشکلاتی مانند تمدید قرارداد چند بازیکن و البته ثبت قرارداد گاوی نیز وجود دارد. اما با توجه به ابراز تمایل هر سه طرف یعنی بارسلونا، سازمان لالیگا و البته مهم تر از همه لیونل مسی، احتمال دارد این فوق ستاره 35 ساله را فصل بعد دوباره در نوکمپ مشاهده کنیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها