|

بلیت هنگفت بازی پرسپولیس-گل گهر!

باشگاه پرسپولیس برای قسمت غربی استادیوم آزادی بلیت 400 هزار تومانی به فروش خواهد رساند.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در حالی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که فعلا تنها 10 هزار بلیت برای این بازی در اختیار هواداران دو تیم قرار گرفته اما باشگاه پرسپولیس انتظار دارد این ظرفیت تا روز یکشنبه افزایش یابد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ با این حال نکته جالب اینکه اولین بار در فصل جاری، قسمت جایگاه (غربی) نیز بلیت فروشی خواهد شد و حدود 500 صندلی از این جایگاه در اختیار هواداران خواهد بود. باشگاه پرسپولیس بهای بلیت این جایگاه را 400 هزار تومان قرار داده تا رکورد گرانترین بلیت لیگ برتر ایران را بشکند.

این در حالی است که قسمت VIP ورزشگاه آزادی که همین تعداد ظرفیت دارد با بهای 500 هزار تومان در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دارد. با این وجود قیمت چهارصد هزار تومانی، گرانترین بلیت فوتبال ایران برای یک جایگاه عادی بوده است.

1857754

البته نکته مهم این است که بخش عمده قسمت غربی ورزشگاه آزادی در دست تعمیر و بازسازی قرار دارد و پرسپولیس نمی‌تواند از حدود 7 هزار صندلی این قسمت بهره ببرد و احتمالا به همین دلیل قیمت بیشتری برای جایگاه در نظر گرفته است.

بلیت قسمت شرقی (روبروی جایگاه) 200 هزار تومان، شمالی و جنوبی (پشت دروازه) 100 هزار تومان و طبقه دوم 50 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. البته هنوز بلیت طبقه دوم قابل خرید نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی