|

سیاست یحیی در باز های جام حذفی!

پرسپولیس باوجود برد در دربی و رسیدن به صدر جدول، همزمان قهرمانی در جام حذفی را هم می خواهد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در دربی صدم پایتخت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد تا حالا شانس بیشتری نسبت به استقلال و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ سرخپوشان پایتخت برای قهرمانی در دوره بیست و دوم لیگ برتر باید سه بازی آینده خود مقابل پیکان، گل گهر و نساجی مازندران را با پیروزی پشت سر بگذارند تا دیگر با اطمینان خاطر به قهرمانی در این مسابقات برسد. سرخ‌ها قبل از سه گام نهایی خود در لیگ برتر قرار است یکشنبه آینده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم مقابل گل گهر سیرجان بازی کنند تا یحیی گل محمدی در تقابل با سعید الهویی که همزمان مربی تیم ملی ایران نیز است اهداف خود را دنبال کند.

سرمربی پرسپولیس در جلسات تمرینی چند روز گذشته اهمیت دیدار با گل گهر در جام حذفی را برای بازیکنان این تیم توصیف کرده است و از بازیکنان خود خواسته است این بازی را همچون دیدارهای لیگ برتر بدانند. از این رو گل محمدی قصدی برای استراحت به بازیکنان اصلی خود ندارد و در صورت عدم مصدومیت با تمام توان به مصاف شاگردان سعید الهویی در گل گهر سیرجان می‌رود.

پرسپولیس در حالی با گل گهر سیرجان برای رسیدن به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی بازی می‌کند که نماینده سیرجان پس از جدایی امیر قلعه نویی برای حضور در جایگاه سرمربی تیم ملی ایران عملکرد پر نوسانی را با الهویی پشت سر گذاشته است.

باید دید دوئل گل محمدی با الهویی که همزمان در کادر فنی تیم ملی ایران نیز دستیاری امیر قلعه نویی را بر عهده دارد به کجا ختم می‌شود تا شاید سرمربی پرسپولیس توانایی‌های خود را بار دیگر به رخ قلعه نویی و مدیران فدراسیون فوتبال بکشد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه هفته جاری با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها