|

تهدید باشگاه استقلال از سوی AFC

AFC با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و فدراسیون تاکید کرده تا آبی‌ها باید هر چه سریعتر تا زمان تعیین‌شده، طلب احمد موسوی را پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال در راستای کسب مجوز حرفه‌ای و احتمال کم حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در حال تسویه حساب با طلبکاران خودش است و تاکنون موفق شده پول استراماچونی و باشگاه الاهلی را پردخت کند و طبق صحبت‌های مدیرعامل باشگاه قرار است امروز (شنبه) پول یامگا و پادوانی را پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ در این بین هنوز تکلیف پول احمد موسوی مشخص نیست و با وجود تاکید AFC به الزام پرداخت سریع این پول، هنوز با این بازیکن تسویه نشده است. احمد موسوی، مدافع سابق استقلال، حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از استقلال طلبکار است و باشگاه هنوز صحبتی با او پیرامون پرداخت این پول نداشته است.

در ایمیل AFC به موسوی، باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران آمده است: "در قضاوت نهایی در خصوص این پرونده، اگر باشگاه استقلال، حقوق این بازیکن را تا زمان تعیین شده پرداخت نکند، طبق قوانین با این باشگاه رفتار خواهد شد و استقلال جریمه می‌شود. همچنین دیرکرد در پرداخت این پول باعث افزایش جریمه مالی و موارد دیگر خواهد شد."

موارد قانونی شامل بستن پنجره، کسر امتیاز و سقوط به لیگ‌های پایین‌تر خواهد بود. همچنین در صورت دیرکرد استقلال، حدود ۳ تا ۴ میلیارد به مبلغ گفته شده اضافه خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها