|

چلسی در چه شرایطی سقوط می کند؟!

باوجود چند تغییر در چلسی، این تیم همچنان نتیجه نمی گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

دست‌پخت مشترک توماس توخل، گراهام پاتر و فرانک لمپارد برای چلسی در فصل 23-2022، کسب 39 امتیاز در 32 بازی لیگ برتر انگلیس بوده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ شرایط کنونی پایین جدول لیگ برتر انگلیس و بازی‌های چلسی در ادامه فصل باعث شده احتمال سقوط آبی‌های لندن - هرچند ضعیف - به چمپیونشیپ وجود داشته باشد. تاریخچه لیگ برتر به ما نشان می‌دهد از فصل 96-1995 یعنی زمانی که بالاترین سطح فوتبال انگلیس 20 تیمی شد، کسب 39 امتیاز برای بقا در لیگ کافی بوده است. گرفتن 40 امتیاز تضمین کننده ماندن در لیگ خواهد بود اما شرایط کنونی چلسی باعث شده هواداران چلسی ته دل‌شان نگران احتمال ضعیف سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

فرانک لمپارد، سرمربی موقت چلسی در 5 مسابقه‌ای که روی نیمکت این تیم نشسته، پنج شکست را تجربه کرده است. تیم او در این 5 مسابقه فقط 1 گل به ثمر رسانده و در لیگ برتر انگلیس مقابل تیم‌های وولورهمپتون، برایتون و برنتفورد باخته است. آبی‌ها در 6 دیدار آینده لیگ باید به مصاف رقبایی قدرت‌مندتر و البته نیازمندِ پیروزی بروند. آرسنال می‌خواهد در کورس قهرمانی باقی بماند، بورنموث و ناتینگهام فارست برای ماندن در لیگ مبارزه می‌کنند، منچسترسیتی هم می‌خواهد به عنوان قهرمانی دست یابد و دو تیم منچستریونایتد و نیوکاسل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند. 

بازی‌های آینده چلسی در ادامه فصل

هفته حریف رتبه حریف استادیوم برگزاری
33 آرسنال 1 امارات
34 بورنموث 14 ویتالیتی
35 ناتینگهام فارست 17 استمفوردبریج
36 منچسترسیتی 2 اتحاد
37 منچستریونایتد 4 اولدترافورد
38 نیوکاسل 3 استمفوردبریج

شکست چلسی در این شش دیدار مقابل همه این تیم‌هایی که نیاز مبرمی به برد دارند موضوع بعیدی به نظر نمی‌رسد، به خصوص این‌که هیچ پیشرفتی در بازی چلسی دیده نمی‌شود و لمپارد نتوانسته تحول خاصی در این تیم ایجاد کند. اگرچه حتی اگر چلسی هر 6 بازی را ببازد، بازهم احتمال ماندن این تیم در لیگ برتر بالا خواهد بود. در صورت رخ دادن این فرضیه و شش باخت متوالی چلسی، لسترسیتی برای بقا در لیگ برتر باید از 5 بازی باقی‌مانده 11 امتیاز بگیرد و یا اورتون از همین تعداد بازی، 12 امتیاز کسب کند. در این صورت هم بورنموث، وست‌هم، لیدز یونایتد و ناتینگهام فارست باید حداقل 3 امتیاز دیگر کسب کنند تا شرایط سقوط تیم یازدهم جدول فراهم شود.

در فصلی پر اتفاق که اسکات پارکر تنها پس از 25 روز از بورنموث اخراج شد و رکورد اخراج مربیان را دیدیم، لیورپول در فصل بدش مقابل منچستریونایتد آماده 7-0 پیروز شد و کریستیانو رونالدو سر از النصر عربستان در آورد، سقوط چلسی می‌تواند یک پایان شگفت‌آور باشد. 

جدول لیگ برتر انگلیس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها