|

ساپینتو ترکیب استقلال را دگرگون می کند!

ترکیب خط دفاعی استقلال در دیدار با پارس جنوبی جم تغییر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال با شکست در دربی شانسش برای تکرار قهرمانی کمرنگ شده و این بدین معنی است که باید جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات را جدی بگیرد.  قابل پیش بینی است، آبی ها با نفرات اصلی در بازی با پارس جنوبی جم به میدان بیایند، با این حال برخی از تغییرات در ترکیب تیم استقلال اجتناب ناپذیر است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ آرتور کوین یامگا در بازی دربی از ناحیه همسترینگ آسیب دید و در روزهای گذشته مداوا برای رفع مصدومیت را آغاز کرده است و با سفر تیم به جم در تهران مانده تا پیگیر ادامه وضعیت درمانی اش باشد. با این حساب در جم صالح حردانی از ابتدا در ترکیب خط دفاعی آبی ها به میدان خواهد آمد. دیگر تغییر در خط دفاعی استقلال بازی محمد حسین مرادمند به جای عارف غلامی خواهد بود. عارف غلامی این فصل یکی از خوب های استقلال در خط دفاعی بوده و بازی های متعددی را در کنار سیلوا انجام داده اما عملکرد او روی گل عیسی آل کثیر موجب انتقاداتی از این بازیکن شد و در این برهه از زمان ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت یک بازی به بازیکن  تیمش مرخصی بدهد تا با دور شدن از شرایط بازی و مسابقه بار دیگر با شرایط روحی ایده آل به ترکیب تیمش برگردد. ریکاردو ساپینتو در فصل اخیر بارها و بارها نشان داد،به چیزی به نام اشتباهات فردی اعتقاد ندارد و به باور او تیم اگر می برد به خاطر تلاش همه بازیکنان است نه فقط یک بازیکن و تیم اگر می بازد تقصیر به گردن  همه اعضای تیم است نه تنها یک بازیکن.

بازی محمد حسین مرادمند و صالح حردانی در ترکیب خط دفاعی استقلال. حضور توامان این دو در ترکیب تیم شاید جزء معدود دفعات این فصل باشد اما این برای ریکاردو ساپینتو دغدغه ای به دنبال نخواهد داشت، به این خاطر که این دو بازیکن در گذشته جزء بازیکنان ثابت تیم بودند و در موفقیت های این تیم نقش داشتند و در یک کلام به اندازه کافی باتجربه هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها