|

شاید این بازیکن بزرگترین یاغی لیگ برتر آینده شود!

یکی از تصمیمات درست کی روش در جام جهانی قطر انتخاب مدافع چپ استقلال برای حضور در این مسابقات بود.

لینک کوتاه کپی شد

جلالی در حالی جوان‌ترین بازیکن اردوی ایران در جام جهانی بود که در دو بازی اول مقابل انگلیس و ولز فرصت بازی پیدا نکرد ولی در دیدار مقابل آمریکا دقایقی به بازی آمد و نمایش بسیار خوبی هم داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مستقل آنلاین؛  کادرفنی تیم ملی با انتخابی شجاعانه، جلالی را از دقیقه ۷۱ وارد زمین مسابقه کرد. این بازیکن با انگیزه بالایی که داشت عملکرد خوبی از خود نشان داد و عملاً این سمت تیم ملی را فعال کرد. او با عملکردش ثابت کرد که کادرفنی در خصوص انتخاب مهره سمت چپ اشتباه کرده است و می‌توانست خیلی زودتر و حتی در بازی‌های قبلی هم به مدافع جوان استقلال فرصت بازی بدهد.

همان ۲۰ دقیقه فرصت بازی مقابل آمریکا، نشان داد که جلالی آینده خوبی دارد و می‌تواند حتی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی باشد. جلالی بعد از بازگشت تیم ملی از قطر، روزهای خوبی را با ساپینتو در استقلال تجربه نکرد. هموطن کارلوس کی روش اصلا اعتقادی به سبک بازی ابوالفضل جلالی نداشته و او را به بازی نگرفت و حتی کار به جایی رسیده که از لیست بازی های اخیر این تیم نیز خط زده و می زند!

اخبار واصله اما حکایت از علاقه شدید یحیی گل محمدی به سبک بازی جلالی دارد. سرمربی پرسپولیس در فصل جاری بالاجبار از وحید امیری هافبک و علی نعمتی دفاع وسط در پُست دفاع چپ استفاده کرده و از ابتدای لیگ بیست و دوم کمبود یک مدافع چپ رونده، هجومی و تخصصی را حس کرده است.

یحیی گل محمدی که تابستان گذشته به دنبال خرید امید نورافکن و میلاد زکی پور بود و به دلایل متفاوتی نتوانست با یکی از این دو قرارداد ببندد حالا گفته می شود اسم ابوالفضل جلالی را در لیست خود قرار داده است. هر چند گفته می شود ابوالفضل جلالی یک پیشنهاد خارجی دارد اما این احتمال نیز می رود که او یاغی فوتبال ایران در لیگ بیست و سوم شود چرا که درصورت تمدید قرارداد ساپینتو، این بازیکن ۱۰۰ درصد رفتنی خواهد شد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها