|

دو غایب بزرگ پرسپولیس در بازی با گل گهر

گل‌ محمدی می گوید الان وقت ارائه آمار اشتباهات داوری نیست.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس با وجود صعود دوباره این تیم به صدر جدول تاکید کرد هنوز برای سرخپوشان اتفاق خاصی در لیگ برتر و جام حذفی رخ نداده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ یحیی گل‌ محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی صحبت هایش را این گونه آغاز کرد:

به نوبه خودم به میلاد اعظمی عزیز تسلیت می‌گویم و ان‌شاءالله خدا به او و خانواده محترمش صبر بدهد. در مورد بازی هم باید یگویم یکی از بازی‌های حساس‌مان را در جام حذفی در پیش داریم و با توجه به قرعه سختی که داریم باید با گل‌گهر بازی کنیم. از کیفیت این تیم همه ما خبر داریم و می‌دانیم که در این چند سال چه بازیکنان و مربیان خوبی را جذب کرده است. آنها قدرت و کیفیت خوبی به لیگ داده‌اند. ما هم آماده بازی هستیم و تا امروز تمرینات خوبی داشتیم. امروز نیز آخرین تمرینات‌مان را خواهیم داشت و مرور کارهای تاکتیکی و ضربات ایستگاهی را داریم. ما آماده بازی با گل‌گهر هستیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:

از بچه‌ها خواستم تمرکزشان روی این بازی باشد. هنوز نه اتفاق خاصی در جام حذفی و نه لیگ برتر برای ما نیفتاده است. اصلی‌ترین بازی‌ها و مهمترین بازی‌های ما برای گرفتن جام باقی مانده است. بهتر است خیلی زود بازی قبل را فراموش کنیم و از حال و هوای دربی بیرون بیاییم و به بازی فردا مقابل گل‌گهر فکر کنیم. البته می‌دانم بازیکنان درک خوبی از این شرایط دارند و انصافاً تمرینات خوبی هم در این چند روز گذشته داشتند. بعضی از بازیکنان ما هم تجربه‌های خوبی در عرصه‌های بین‌المللی دارند و این تجربیات می‌تواند به کمک ما بیاید. از بچه‌ها و بزرگ‌ترهای تیم خواستم که این شرایط را مدیریت کنند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و از این مرحله عبور کنیم. به هر حال بازی در زمین خودمان است و حمایت هواداران می‌تواند نقش زیادی در صعود ما داشته باشد. مثل بازی قبل که از ما خوب حمایت کردند، می‌خواهم در این بازی نیز رنگ ورزشگاه را قرمز کنند و با حضور پُررنگ آنها بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

گل محمدی در مورد حواشی‌ای که بعد از دربی به وجود آمده و اینکه استقلالی‌ها معتقدند بیشترین ضرر را از داوری در این فصل دیده‌اند، افزود:

باید آماری حرف بزنیم. اشتباهات برای ما هم به وجود آمده و موارد زیادی در این خصوص وجود دارد. ما از دوران سختی عبور کردیم و الان به جایگاه خوبی رسیدیم، اما برخی از دوستان که در تلویزیون و رسانه‌ها تعلقات رنگی دارند، به این مسائل می‌پردازند. همان‌طور که گفتم ما حواشی بازی قبل را فراموش کردیم و تمرکز ما روی بازی فردا است. اگر آمار دقیق بخواهند حتما آن را ارائه می‌دهیم که چه تعداد داوری علیه ما بوده است. آن زمان در مورد این مسائل صحبت خواهیم کرد. 

گل محمدی در ادامه نشست خود در پاسخ به سؤالی درباره اظهارنظر محسن فروزان در مورد نگرانی‌ها از داوری در دیدار فردا هم اضافه کرد:

من اصلاً عادت ندارم قبل از بازی در مورد داوری و این مسائل صحبت کنم. بیشتر دوست دارم در مورد مسائل فنی صحبت کنم. بارها هم گفتم اینکه قبل از بازی با مصاحبه‌ها بخواهیم روی داور فشار بیاوریم یک کار خیلی غیرحرفه‌ای است. متأسفانه سال قبل بعضی از باشگاه‌ها این کار را با ما کردند و ما هم جواب ندادیم. بعضی‌ها داور را تحت تأثیر گذاشتند. این اتفاق خیلی بدی است. از همه داوران می‌خواهم تمرکز خوبی در بازی‌ها داشته و اصلاً توجهی به این مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها نداشته باشند. اعتقاد دارم اگر داور تمرکز داشته باشد می‌تواند قضاوت خوبی داشته باشد. در هفته‌های اخیر هم داورها بازی‌های سختی را قضاوت کردند که در مجموع به نظرم عملکرد خوبی داشتند.

«با اعلام ممبینی تنها یک یا دو ورزشگاه در ایران قابلیت تجهیز شدن به سیستم VAR را دارند و احتمالاً با این شرایط فصل بعد هم VAR به لیگ نخواهد رسید.»، وی در واکنش به طرح این موضوع یادآور شد:

نیم فصل اول سال گذشته گفتند که در نیم فصل دوم VAR می‌آید، اما نیامد و یکی دو ماه قبل هم گفتند برای فصل جدید VAR می‌آید، اما بعید می‌دانم این فصل هم شاهد VAR باشیم، چون این مسائل زیرساخت‌های خوب می‌خواهد و نیاز به آموزش دارد. اگر نمی‌توانند VAR بیاورند، قول هم ندهند، چون این درست نیست. مردانه بگویند که امکان آوردن VAR نیست نه اینکه بگویند انجام می‌شود، اما نشود. 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه یک روزنامه خبر از پیشنهاد 50 میلیاردی یک باشگاه صنعتی به او داده است، گفت:

الان آخر لیگ است و در هر صورت خیلی‌ها دوست ندارند تیم ما موفق شود. حرف‌ها و گمانه‌زنی‌های خاصی مطرح می‌شود، ولی اینکه تیم را به حاشیه بکشاند را ما عادت کردیم. شاید برخی مردم بخواهند به آن فکر کنند و یک حاشیه‌هایی برای ما درست شود، ولی اینها بیشتر جنبه شیطنت دارد و می‌خواهند تمرکز تیم ما را به‌هم بزنند. اجازه بدهیم فوتبال راه خودش را برود و از تعلقات رنگی بیرون بیاییم. اتفاقات اینچنینی می‌افتد. در تیم ما بازیکنان، مربیان و مدیران کار خودشان را انجام می دهند و ان‌شاءالله لیگ با خوبی و خوشی به پایان می‌رسد.

گل‌محمدی درباره حضور حمید مطهری در کادر فنی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود مجتبی حسینی نیز یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم امید است، گفت:

هر دو از مربیان زحمتکش و کاری هستند و از مربیانی به شمار می‌آیند که با جوان‌ها خوب کار می‌کنند. آمار و ارقام نشان می‌دهد که از لحاظ فنی از بهترین مربیان ایران هستند. به مطهری تبریک می‌گویم و به نظرم حقش بود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر هم تیم امید را به مجتبی حسینی بسپارند به نظرم بهترین تصمیم فوتبالی را گرفتند. آنها زحمات زیادی در فوتبال کشیدند و حق‌شان است که در سطح اول ملی کار کنند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره غایبان پرسپولیس در بازی فردا تصریح کرد:

برای بازی فردا کمال کامیابی‌ نیا و گئورگی گولسیانی را در اختیار نداریم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها