|

پیشنهاد 50 میلیاردی برای یحیی؟!

به تازگی و پس از برد پرسپولیس در دربی یک تیم صنعتی پیشنهاد وسوسه انگیزی به یحیی ارائه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 

 

شایعه جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل جاری، موضوع تازه ای نیست. از اواخر نیم فصل اول این شایعه به گوش رسید که لیگ بیست و دوم پایان همکاری یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس تحت هر شرایطی خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ ابتدا عنوان شد سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است پس از قهرمان شدن با این تیم مثل الگوی خودش پپ گواردیولا برای یک سال از محیط فوتبال دور شده و فقط به استراحت بپردازد!

با از دست دادن صدرنشینی و واگذاری آن به سپاهان و استقلال، شایعه جدیدتری مبنی بر جانشینی روبرتو دونادونی به گوش رسید که این یکی در آستانه دربی واکنش تند یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشت.

آش آن قدر شور شد که باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال بیانیه داده و بنویسد: بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم. این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیمناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم. بارها اعلام شده است یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او هر دو نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعا برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد. او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به این که صحبتی درباره مربی دیگری در گرفته باشد.

حالا یحیی گل‌محمدی موفق شده است ریکاردو ساپینتو را شکست داده و دوباره صدر جدول را پس بگیرد. این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و سرمربی آن نیز در اوج قرار دارد.

بر همین اساس یک تیم صنعتی متمول به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد سالیانه ۵۰ میلیارد تومانی ارائه داده است. شاید هر مربی دیگری جای یحیی گل‌محمدی بود بلافاصله به این پیشنهاد پاسخ مثبت می‌داد اما شنیدیم سرمربی پرسپولیس اصلا توجهی به آن نکرده و گفته است تمرکزش روی موفقیت تیم خودش است.

البته گل‌محمدی هنوز یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما اگر بخواهد از این تیم جدا شود به راحتی می‌تواند همان طور که در سال‌های اخیر شاهد جدایی سرمربیان قهرمان لیگ برتر از تیم قهرمان بوده‌ایم!

یحیی گل‌محمدی همان طور که به شاگردانش هشدار داده خودش نیز تمرکز را روی تیم پرسپولیس گذاشته و دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را هدف قرار داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها