|

پایان داستان کین و تاتنهام؛ اسطوره بنای ماندن ندارد!

هری کین برای تاتنهام گوهری است که آنها به هیچ عنوان دوست ندارند در تیم دیگری ببینند.

لینک کوتاه کپی شد

تصمیم هری کین برای رهایی از تاتنهام جدی است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، هری کین و رفتار دوگانه‌اش با تاتنهام فقط می‌تواند به یک منظور باشد؛ آن هم جدایی بدون هیچ دعوایی و اسطوره ماندن برای تاتنهام! وقتی خبرنگاران از او در رابطه با شایعات پیرامونش می‌پرسند می‌گوید قلب و فکر من در تاتنهام است اما وقتی مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد پا پیش می‌گذارند با در بسته رو به رو می‌شوند. هری کین برای تاتنهام گوهری است که آنها به هیچ عنوان دوست ندارند در تیم دیگری ببینند. 

با وجودی که تاتنهام قیمت کین را برای مشتریان خارج از لیگ برتر 80 میلیون پوند و برای مشتریان داخل لیگ برتر صد میلیون پوند اعلام کرده اما هرگز دوست ندارد کین را در لباس قرمز یونایتد یا لباس تیمی دیگر در انگلستان ببیند اما رفتار کین یک نشانه را برای دنیل لوی می‌فرستد؛ تمدید قراردادی دیگر با تاتنهام انجام نمی‌شود! یا من را به تیمی که می‌خواهم می‌فروشی یا به صورت آزاد به آن تیم می‌روم! این مورد کمی تاتنهام را در موضع ضعف قرار می‌دهد و حتی شاید برای مشتریان خارج از جزیره‌، کین به مبلغی پایین‌تر هم برای انتقال راضی شود اما اگر کین علاقه‌ای به حضور در آن تیم‌ها نداشته باشد، باز هم این تاتنهام است که متضرر می‌شود.

بزرگترین مشتری درون جزیره‌ کین که به صورت جدی او را دنبال می‌کند، منچستریونایتد است و بزرگترین تیم‌های خارجی پاریس و بایرن نام دارند. خود کین به گفته کارشناسان بیشتر علاقه دارد تمام دوران حرفه‌ای خود را درون جزیره طی کند و علاقه‌ای به حضور در تیم‌های دیگر را ندارد. گفته می‌شود یونایتد برای به خدمت گرفتن کین هفته‌ای 300 هزار پوند در نظر گرفته‌ است و آنها می‌خواهند به زودی با تاتنهام برسر به خدمت گرفتن کین مذاکره کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها