|

استقلال به دنبال انتقام دربی!

بازیکن پیشین استقلال اعتقاد دارد این تیم باید مسابقات حذفی را جدی بگیرد تا با قهرمانی سهمیه آسیا را کسب کند.

لینک کوتاه کپی شد

ستار همدانی، هافبک پیشین استقلال درباره صعود آبی پوشان پایتخت به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس این تیم باید به مسابقات باز می‌گشت که خدا رو شکر با شکست دادن پارس جنوبی این اتفاق افتاد. با این برد شرایط برای استقلال خوب شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ او ادامه داد: بازی سختی بود زیرا مسابقات حذفی جام شگفتی‌هاست و همه تیم‌های گمنام جلوی تیم‌های بزرگ انگیزه دارند که خودشان را نشان بدهند. استقلال توانست با تیزهوشی در این دیدار پیروز شده و به مرحله بعدی صعود کند.

همدانی درباره استراحت ساپینتو به برخی از بازیکنان در این دیدار تصریح کرد: در ترکیب اولیه استقلال مشخص بود که ساپینتو به برخی از بازیکنان استراحت داده است که فکر می‌کنم تصمیم عاقلانه بود زیرا با توجه به فشردگی بازی‌ها و امکان آسیب دیدگی، این امر قابل پیش‌بینی بود.

این بازیکن پیشین استقلال افزود: بعد از این که شانس قهرمانی در لیگ کم‌تر شده است، استقلال باید مسابقات حذفی را جدی‌تر بگیرد چون با انجام چند بازی می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کرده و سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست بیاورد.

وی درباره برگزاری داربی احتمالی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: این مرحله قرعه کشی خواهد شد و استقلال این شانس را دارد که انتقام شکست لیگ را بگیرد. به نظرم هر تیمی که بتواند در این دیدار به برتری برسد شانس اول کسب عنوان قهرمانی است.

همدانی درباره پرداخت بدهی استراماچونی نیز گفت: کاش زودتر این طلب پرداخت می‌شد تا استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی‌شد. این اتفاق باعث شد کل زحمت مجموعه هدر برود. حضور در رقابت‌های آسیایی ویترینی است که بازیکنان خودشان را نشان بدهند که متاسفانه با سوء مدیریت در حق آن‌ها اجحاف شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی