|

حمله عجیب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به وحید قلیچ!

ناصر محمدخانی ستاره: وحید قلیچ به هر کسی می‌رسد می‌نالد و می‌گوید مستأجرم یا پول ندارم!

لینک کوتاه کپی شد

حضور وحید قلیچ در تمرین تیم استقلال سرو صدای زیادی در جامعه فوتبال به پا کرد و خشم پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت. در این میان اغلب همبازیان دروازه‌بان اسبق پرسپولیس سکوت کرده یا مثل حسین عبدی ترجیح دادند صحبت کوتاهی در این مورد انجام دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ ناصر محمدخانی اما حسابی از این بابت ناراحت شده و به خبرورزشی می‌گوید: من شنیدم وحید (قلیچ) گفته است که من همبازی قدیمی و پرسپولیسی ندارم اما می‌خواهم بپرسم چه کسی کمک کرد تا بتوانی به عنوان مربی گلرها با پرسپولیس قرارداد ببندی؟ مگر با پول همان قراردادها نبود که در تهرانسر خانه خریدی و یک خانه هم در مرزداران داری؟ علی پروین کم زحمت تو را کشیده است؟

او ادامه می‌دهد: کار وحید اصلا درست نبود و به من برخورد که چرا چنین رفتارهایی انجام می‌دهد؟ مردم در کوچه و خیابان از من و بقیه پرسپولیسی‌های قدیمی می‌پرسند که این کارها چه معنایی دارد؟ استقلال تیم قابل احترامی است و من دوستان بسیار خوبی از قدیم دارم که استقلالی هستند. با این وجود قشنگ نبود که وحید با سابقه بازی در پرسپولیس به محل تمرین استقلال برود یا بگوید یک پنالتی در دربی علیه پرسپولیس نگرفته اند و بگوید و بخندد!

ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ ضمن تأیید صحبت‌های شاهین بیانی علیه وحید قلیچ خاطرنشان می‌کند: شاهین (بیانی) به درستی اشاره کرد که این کارها برای جمع کردن فالوور است و من هم معتقدم وحید به همین خاطر سر تمرین استقلال رفته است اما به چه قیمت؟ آیا هوادار استقلال از دیدن قلیچ سر تمرین تیمش لذت می‌برد؟ قطعا این طور نیست! چرا آبروی ما پیشکسوتان پرسپولیس را با این کارها می‌برد؟! یک زمانی می‌گفتیم جوان است یا خام است اما الان چه طور؟ خوشش می‌آید که این طور مضحکه شود؟

ناصر محمدخانی با ناراحتی یادآور می‌شود: نمی‌خواستم این حرف را بزنم اما او که می‌گوید دیگر همبازی قدیمی ندارم لابد فراموش کرده است خود من به علی آقا (پروین) گفتم که اوضاع وحید خوب نیست و در کارگران زمین چمن آب می‌دهد لطفا کاری برایش انجام بده. علی آقا هم به من لطف داشت و خودش هم انسان بامعرفتی است و او را آورد به عنوان مربی گلرها قرارداد بست.

او همچنین می‌گوید: علی آقا چند سال با وحید به عنوان مربی گلرها قرارداد بست و حتی بیشتر از قرارداد هم پول داد تا خانه تهرانسر را بخود. حالا وحید دو تا خانه شنیدم دارد، نمک خورد اما نمکدان پرسپولیس و علی پروین را شکست. من اصلا متوجه نمی‌شوم که چرا به خودش اجازه چنین کارهایی می‌دهد؟ به هر کسی می‌رسد می‌نالد و می‌گوید مستأجرم یا پول ندارم در حالی که دوتا خانه دارد و ماشین MWM که زیر پایش است حداقل یک میلیارد تومان می‌ارزد!

حمله ناصر محمدخانی به وحید قلیچ آبروی پیشکسوتان را برد!/ دو تا خانه و ماشین یک میلیاردی دارد و باز می‌نالد!

محمدخانی خاطرنشان می‌کند: الان نصف پیشکسوتان پرسپولیس مستأجر هستند و وضع وحید قلیچ از آنها بهتر است. من نمی‌خواستم مثال بزنم اما آقا وحید وضع شما بهتر است یا مجتبی محرمی؟ مجتبی که اسمش را تریلی نمی‌کشید و آن همه پیشنهاد را در دوران بازی اش رد کرد تا در پرسپولیس بازی کند حالا نه خانه دارد و نه ماشین اما بزرگ است. آبروی پرسپولیس و حرمت هواداران برایش مهم است و از این کارها نمی‌کند. اینکه می‌گویی ۱۲ سال در پرسپولیس بازی کردید آیا تیم دیگری شما را می‌خواست که نرفتی؟ باز هم گُلی به جمال علی آقا پروین که به خاطر معرفت و مهربانی اش همیشه از وحید قلیچ حمایت می‌کرد و او را نگه می‌داشت. به خدا وحید قلیچ کاری کرده که خجالت می‌کشم بگویم پیشکسوت هستم. همه اخلاق مرا می‌شناسند و خوب می‌دانند اهل هیاهو یا جنجال و این حرف‌ها نیستم اما کاری که وحید قلیچ کرد و بعد از آن مصاحبه‌هایی که انجام داد دلم را به درد آورده است. خیلی ناراحتم چون مردم و هواداران تصور می‌کنند همه پیشکسوتان این جوری هستند.

ناصر محمدخانی در پایان و در پاسخ به انتقاد وحید قلیچ از مدیران باشگاه پرسپولیس و عدم توجه به پیشکسوتان نیز می‌گوید: رضا درویش باید چه کار کند؟ مگر مدیرعامل پرسپولیس باید بیاید و به وحید قلیچ حقوق یا پول دستی بدهد؟ مگر وحید نیازمند است؟ کسی که خانه و ماشین دارد و از نصف پیشکسوتان پرسپولیس وضع مالی اش بهتر است چه انتظاری دارد؟ ما یک زمانی بازیکن پرسپولیس بودیم، همین که پیراهن این تیم را می‌پوشیدیم برای ما افتخار بود. شهرت و محبوبیت اش را بردیم و کنار هواداران معروف شدیم. حالا مگر می‌توانیم سر پرسپولیس منت بگذاریم؟ چرا باید از پرسپولیس طلبکار باشیم که هر چه داریم از این تیم است. من واقعا نمی‌دانم و چه بگویم اما این کار وحید قلیچ در شأن پیشکسوت پرسپولیس نبود و هواداران را ناراحت کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها