|

ستاره محبوب خارجی استقلالی ها به ایران برمی‌گردد!

از جمله طلبکاران استقلال که نامش بارها در رسانه های ورزشی بر سر زبان‌ها بود بازیکنی است که به رغم جدایی همچنان محبوب هواداران است.

لینک کوتاه کپی شد

لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی تیم استقلال که با پیراهن این تیم در میادین حضور می یافت طی ماههای اخیر بارها در رابطه با موضوع طلبش از آخرین باشگاه فوتبالی اش در رسانه ها صحبت کرده بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ پادوانی که در طول این سالها به علت مصدومیتی که با پیراهن تیم استقلال دچارش شده بود توانایی‌های فیزیکی سابقش را از دست داد و حالا با مشکلات عدیده‌ای در بحث حرکتی مواجه شده، ظرف این سالها از طریق صفحه اینستاگرامش با طرفداران استقلال در ارتباط است و همچنان یکی از بازیکنان محبوب و دوست داشتنی طرفداران این تیم به شمار می رود.

در طول روزهای پیش از تاریخ یازدهم فروردین ماه که گفته می‌شد اگر بدهی استقلال به استراماچونی، سید احمد موسوی و پادوانی پرداخت نشود این تیم از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود خیلی از طرفداران این تیم از مسئولان باشگاه استقلال می خواستند که هر طور شده پول این بازیکن برزیلی را پرداخت کنند.

حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در نظر دارد برای جبران دیرکرد چند ساله پرداخت طلب اندک پادوانی در یک اقدام جالب او را به ایران دعوت کند.

حجت کریمی در این باره به خبر ورزشی گفت که می‌خواهد به جبران این سال ها و همچنین برای تازه شدن دیدارها بین پادوانی و هواداران و اعضای تیم استقلال از او دعوت کند تا در آخرین بازی استقلال در لیگ برتر مهمان این باشگاه باشد. کاری که مدیران قبلی نکردند و موجب دلشکستگی این بازیکن باخلاق برزیلی شد.

قرار است تمام هزینه‌های سفر پادوانی به همراه همسرش به کشورمان به علاوه اقامت و بلیت بازگشت از سوی باشگاه استقلال و اسپانسر این مجموعه پرداخت شود تا پادوانی در روز دیدار استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر در استادیوم آزادی دور افتخار بزند. مسابقه‌ای که قرار است روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه جاری و ساعت ۱۸ آغاز شود.

ظاهرا میان کارهای متعدد این روزهای باشگاه در جهت پرداخت بدهی های طلبکاران داخلی و خارجی، مقدمات این کار از سوی حجت کریمی برنامه ریزی شده و قرار است طی روزهای آینده شرایط سفر و حضور پادوانی در آن تاریخ به اطلاع پادوانی هم برسد.

طلب پادوانی که چند سال بود پرداخت نمی‌شد به تازگی و پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده توسط سرپرست مدیرعاملی فعلی باشگاه استقلال پرداخت شد اما به دلیل تقارن با تعطیلات عید فطر کمی دیرتر به حسابی که از سوی وکیل پادوانی معرفی شده بود نشست و به همین خاطر یک استوری عجولانه و اشتباه به زبان فارسی در اینستاگرام پادوانی منتشر شد که هنوز پولی دریافت نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها