|

نکته ای عجیب در مورد قرارداد ساپینتو با استقلال!

تکلیف تمدید قرارداد استقلال با ساپینتو برای فصل بعد فعلا مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی شد

از مدتها قبل، برخی کانال‌های هواداری استقلال، از مدیران این باشگاه درخواست کرده‌ بودند که قرارداد ریکاردو برای فصل آینده تمدید شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ البته زمانی که آجورلو با ساپینتو قرارداد بست، اعلام کرد که قرارداد مربی پرتغالی با استقلال، 2ساله است اما واقعیت این است که این قرارداد دو ساله نیست و در واقع یک ساله است و در صورت رضایت طرفین تمدید می شود.

اما بند رضایت طرفین هم مهم است. در بند مربوط به باشگاه استقلال نوشته شده در صورت قهرمانی در لیگ برتر، قرارداد تمدید خواهد شد! در واقع حتی در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی این قرارداد می تواند از سوی باشگاه استقلال، تمدید نشود.

 از یکطرف، چندی پیش روی ماتا دستیار ساپینتو اعلام کرد که هنوز ادامه همکاری آنها با استقلال برای فصل آینده، قطعی نیست و این نشان می دهد  استقلال و سایپنتو برای ادامه همکاری، باید در پایان این فصل با یکدیگر به توافق برسند.

در شرایطی که با انتخاب حجت کریمی به عنوان سرپرست استقلال، طرفداران ساپینتو امیدوار بودند که باشگاه استقلال هر چه زودتر قرارداد مربی پرتغالی را تمدید کند اما کریمی در تازه‌ترین اظهارنظرش، پاسخ مشخصی درباره این موضوع نداده و همه چیز را به آینده موکول کرده است.

او در پاسخ به اینکه قرارداد ساپینتو، تمدید خواهد شد یا نه، پاسخ مشخصی نداده است: "من با زمان حال پیش می روم و به هر چه که می گویم، عمل می کنم. مشخص نیست چند ماه بعد من در استقلال باشم یا نه، اما الان هر مشکلی که استقلال دارد را رفع می‌کنم و به هر حرفی که می‌زنم، عمل خواهم کرد!"

استقلال شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد اما روی گرفتن جام حذفی تلاش می‌کند. در هر حال طرفداران استقلال به شدت خواهان تمدید قرارداد با ساپینتو هستند اما هنوز موضع باشگاه در این باره مشخص نیست. 

باید دید در نهایت استقلال با ساپینتوی پرتغالی تمدید می کند یا اتفاق دیگری می‌افتد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها