|

این برزیلی جلوی قهرمانی پرسپولیس را می گیرد؟!

وسلی گومز برزیلی با وجود کارنامه خوبی که دارد هنوز نتوانسته در گل‌گهر بدرخشد.

لینک کوتاه کپی شد

وسلی گومز آخرین خرید امیر قلعه‌نویی برای تقویت گل‌گهر سیرجان در فصلی بود که این مربی خیلی به ترکیب تیم خود دست نزد و فقط چند بازیکن از این تیم خارج شدند و به اردو وارد شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ وسلی گومز یکی از بازیکنان ورودی تیم بود که با سابقه خوب در فوتبال برزیل و همین‌طور ویسل کوبه ژاپن به سیرجان آمد، تا نقش هافبک بازی‌ساز را در تیم امیر قلعه‌نویی بازی کند، اما در طول فصل مصدومیت‌های گاه و بی‌گاه به او اجازه نداد تا به مهره موثری بدل شود.

این روزها اما این هافبک برزیلی شرایط خوبی پیدا کرده و در مصاف با هوادار هم چیزی نمانده بود با یک شوت تماشایی کات‌دار که از پشت محوطه جریمه زده شد، دروازه خالدآبادی را به زیبایی باز کند، با این حال همچنان انتظار این بازیکن برای درخشش ادامه‌دار شد.

1869029
گومز در تلاش برای زدن توپ روی هوا در آخرین تمرین گل‌گهر سیرجان پیش از مصاف با پرسپولیس در زمین 4 ورزشگاه آزادی.

سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و در جام حذفی هم امروز سیرجانی‌ها در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌روند. گومز حالا با شناخت خوبی که از فوتبال ایران پیدا کرده، به خوبی می‌داند گلزنی در مقابل پرسپولیس می‌تواند تمام روزهایی که او به دلایل مختلف نتوانسته پتانسیلش را نشان دهد، به دست فراموشی بسپارد و احتمالا حضورش در لیگ ایران را تمدید کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها