|

آماده باش یحیی به پدیده تازه وارد!

بازیکن تاثیرگذار در گلزنی های فصل جاری پرسپولیس شرایط مبهمی برای بازی کردن در یک چهارم جام حذفی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با گل گهر سیرجان در حالی ادامه دارد که حضور مهدی ترابی به دلیل آسیب دیدگی همچنان در هاله‌ای از ابهام است. هافبک گلساز پرسپولیس که بهترین عملکرد را در خلق موقعیت گلزنی این تیم با هشت پاس گل داشته است همچنان از ناحیه کشاله ران پا احساس درد می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ او که با آسیب دیدگی در دربی صدم پایتخت بازی کرد و موفق شد پاس تک گل بازی را به عیسی آل کثیر بدهد در تمرینات گروهی چند روز گذشته تیمش آفتابی نشده است. عکس‌های منتشر شده از تمرینات پرسپولیس نشان از غیبت ترابی دارد تا احتمال حضورش هم مقابل گل گهر سیرجان کم باشد.

با این حال محمد عمری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است به شرایط ایده آل مورد نظر کادر فنی بازگشته است تا یحیی گل محمدی به احتمال فراوان از او به عنوان جانشین ترابی استفاده کند.

ترابی هر روز تست آمادگی جسمانی می‌دهد تا بلا فاصله بتواند به تمرینات گروهی بازگشته و در حساس‌ترین هفته‌ها برای تیمش که به صدر جدول بازگشته است بازی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان یکشنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشوربا حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها