|

انتقا تند باشگاه گل گهر نسبت به اقدام عجیب سازمان لیگ در بازی با پرسپولیس!

باشگاه گل‌گهر نسبت به اتفاقات بازی این تیم با پرسپولیس واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ رسانه باشگاه گل‌گهر سیرجان نوشت: سازمان محترم لیگ؛ ناظر بازی کجاست؟ چرا بعد از بارها تذکر سرپرست گل‌گهر به استفاده غیرقانونی لیدر پرسپولیس از بلندگو در طول نود دقیقه،هیچ اقدامی از سوی تیم داوری و ناظران بازی صورت نگرفت.گویی قوانین لیگ فقط برای تیم‌های مظلوم شهرستانی قابلیت اجرا دارند و برای برخی باشگاه‌های خاص می‌توان به راحتی از هر قانونی گذشت!

ما مثل همیشه در ورزشگاه آزادی شرافتمندانه بازی کردیم و برتری تاکتیکی و کیفیت بالای فنی گل‌گهر در مقابل صدرنشین لیگ کاملا هویدا بود. اما مثل همیشه از فاکتورهایی که تیم‌های خاص در ورزشگاه آزادی دارند، بی‌بهره بودیم.البته که در پایان بازی به تیم پرسپولیس تبریک گفتیم و نتیجه این بازی را به هیچ نیروی خارجی وابسته ندانستیم. حرف ما و کلیه تیم های مظلوم شهرستانی این است: قانون برای همه یکسان باشد.

آیا قرار است در مسابقات بعدی هم این‌گونه به حریف، آپشن‌های غیرقانونی هدیه شود؟ VAR که ندارید، قوانین داوری‌تان هم که هفته به هفته تغییر می‌کند، ناظران‌تان هم که در ورزشگاه آزادی زمین تا آسمان شکل نظارت‌شان با ورزشگاه‌های شهرستان‌ها تغییر می‌کند، حداقل کمی عدالت را چاشنی تصمیمات خود کنید تا کسب امتیازات تنها در زمین فوتبال صورت بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها