|

تیم انگلیسی پرسپولیسی سابق را می خواهد!

قرارداد امیر عابدزاده در انتهای فصل تمام می‌شود و او احتمالا تیم دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می کند.

لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان‌های آسیایی و به‌خصوص ایرانی در اروپا کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیم‌های‌شان دارند. به‌عنوان نمونه دروازه‌بان ثابت تیم ملی ژاپن یکی دو فصل قبل فرصت بازی در باشگاهی معمولی مثل پورتیموننزه در لیگ پرتغال را به دست نمی‌آورد و نمی‌توانست وظیفه حراست از دروازه تیمش را به‌عنوان بازیکنی ثابت برعهده بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ دروازه‌بان‌های کره‌ای نیز از این قاعده مستثنی نبودند. فقط علی الحبسی عمانی بود که به واسطه سال‌ها بازی در تیم‌های انگلیسی توانست به دروازه‌بانی مهم در لیگ جزیره تبدیل شود.

امیر عابدزاده اما از این قاعده مستثنی است. او در ماریتیمو که به مراتب تیمی بهتر از پورتیموننزه بود، به دروازه‌بان ثابت تبدیل شد و حتی عنوان بهترین گلر لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را به خود اختصاص داد. امیر به واسطه همین درخشش توانست به اسپانیا برود و پیراهن پونفرادینا را بپوشد. عابدزاده حالا دومین فصل حضورش در تیم پونفرادینا در لیگ دسته دوم اسپانیا را تجربه می‌کند. قرارداد امیر در پایان این فصل تمام می‌شود و او احتمالا مقصد دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب خواهد کرد. از باشگاه‌های رئال ساراگوسا و رایو وایکانو اسپانیا و وست‌برومویچ انگلیس به‌عنوان تیم‌های علاقه‌مند به دروازه‌بان تیم ملی ایران که سابقه حضور در جام‌های جهانی روسیه و قطر را هم دارد، نام برده شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی