|

پیشکسوت استقلال: می خواهند پرسپولیس قهرمان شود ولی کور خوانده‌اند!

بازیکن اسبق استقلال: با اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس و گل گهر رخ داد مشخص شد که قصد کرده‌اند امسال حداقل یک جام به تیم پرسپولیس بدهند

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اتفاقات بحث برانگیز داوری دیدار دربی و تکرار همان اتفاقات در دیدار تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان اظهار داشت: متاسفانه همان اتفاقی که در دربی رخ داد در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان تکرار شد اما داور این بار پنالتی گرفت. خدا جای حق نشسته است و دست دروغ‌گوها را اینطور رو می کند. ببینید چطور مشابه همان اتفاق دربی تکرار شد! تکرار شد تا دست آقایان رو شود! می خواهند پرسپولیس قهرمان شود ولی کور خوانده‌اند! استقلال اینقدر با قدرت جلو می‌رود تا قهرمان شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ وی ادامه داد: مشابه توپی که به دست آرمین سهرابیان خورد را قایدی به دست مدافع گرجستانی پرسپولیس زد اما داور رویش را برگرداند و پنالتی نگرفت. کاملا مشخص است که برای استقلال شمشیرشان را از رو بسته اند تا این تیم دیگر قهرمان نشود.

پیشکسوت آبی ها ادامه داد:

آنهایی که فصل قبل انتظار قهرمانی زودهنگام استقلال را نداشتند کمر به قهرمان نشدن این تیم بسته اند تا استقلال این فصل جام نگیرد اما شکر خدا با وجود ناداوری که در بازی دربی صورت گرفت استقلال در هر دو جام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی است اما باید درباره یک موضوع دیگر هم حواس استقلالی ها جمع باشد.

محمد نوری با اشاره به اتفاقات هفته‌های گذشته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی خاطرنشان ساخت:

هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان تیم استقلال باید آن برنامه تلویزیونی که دائم در حال تخریب تیم استقلال است را نگاه نکنند. برنامه‌ای که فضای تیم ما را به هم ریخته و به راحتی به استقلال ضربه می‌زند. این برنامه و مجری اش به جاده صاف‌کن تیم پرسپولیس تبدیل شده است.

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد:

باعث تاسف است صدا و سیما با اسم استقلال این همه تبلیغ و اسپانسرهای میلیاردی می گیرد و پول در می آورد آن وقت اینطور آرامش استقلال را برهم می ریزد و نمی خواهد این باشگاه روی خوش ببیند. اما پیشکسوتان و هواداران استقلال کاملاً این رفتارها را می بینند و زیرنظر دارند و این به بعد هم این برنامه را تحریم می‌کنند تا متوجه بشوند که نباید فضای استقلال را به هم بریزند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها