|

شانس بار دیگر به پرسپولیس رو کرد!

حریف هفته آینده تیم پرسپولیس در آستانه اعتصاب قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم پیکان که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از نساجی شکست خورد و از این رقابت ها کنار رفت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در یکی از بازی های حساس به مصاف پرسپولیس می رود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ این تیم در شرایطی باید با سرخپوشان صدرنشین این دیدار مهم را برگزار کنند که به دلیل بدقولی مسئولان باشگاه پیکان در پرداخت مطالباتشان ناراحت هستند و طبق آخرین پیگیری های خبرنگار آنا احتمال دارد بازیکنان تیم به دلیل باقی ماندن نیمی از مطالباتشان در فاصله سه هفته مانده تا پایان این فصل تمرین نکنند و دست به اعتصاب بزنند.

این طور که به نظر می رسد باشگاه پیکان اکنون حدود ۵۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده و در هفته های گذشته بازیکنان پیگیر مطالباتشان بوده اند اما هنوز این باشگاه اقدامی برای پرداخت پول نکرده است. نکته اینجاست که حمید عباسی مدیرعامل و ابراهیم شکوری قائم مقام این باشگاه در ایران حضور ندارند و همراه تیم والیبال بانوان این باشگاه به ویتنام رفته اند.

باید دید صبر بازیکنان پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس لبریز می شود و آنها به نشانه اعتراض اعتصاب می کنند یا با حل مشکل این موضوع منتفی می شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی